ויקטור חביב וחוסיין סג'וואני | צילום: חן סעדון  האחיין של יצחק תשובה ישתף פעולה עם החבר של טראמפ? ויקטור חביב וחוסיין סג'וואני | צילום: חן סעדון 

משלחת של קבוצת הנדל"ן הישראלית איציק תשובה, בבעלות אחיינו של יו"ר דלק, הגיעה השבוע לדובאי, במטרה לבחון שיתוף פעולה עם איש העסקים חוסיין סג'וואני, המקורב לנשיא ארה"ב היוצא דונאלד טראמפ 

ויקטור חביב וחוסיין סג'וואני | צילום: חן סעדון 

משלחת בראשות מנכ"ל הקבוצה, ויקטור חביב, יצאה השבוע לדובאי על מנת לבדוק אפשרויות לשיתופי פעולה וייזום פרויקטים משותפים בין קבוצת הנדל"ן איציק תשובה, בראשותו של איציק תשובה (האחיין של יצחק תשובה מ"דלק"), לבין אנשי עסקים מהאמירויות.

לפי גורמים המקורבים למשלחת, ויקטור חביב והמשלחת הישראלית נפגשו עם שני שייח'ים אמירתים ואנשי עסקים וביניהם מקורבו של נשיא ארצות הברית היוצא, דונאלד טראמפ - המולטי מיליארדר, חוסיין סג'וו'אני - מייסד ויו"ר חברת פיתוח הנכסים מהגדולות באמירויות, דאמאק, וכן של חברת ההשקעות הפרטית שבבעלותו – דיקו גרופ.

דאמאק נכסים דורגה בשנת 2017 על ידי המגזין הבינלאומי פורבס, כאחת מ-2,000 החברות הצומחות ביותר בעולם, וחברת ההשקעות דיקו גרופ מזוהה כמי שחתמה על הסכם עם ענקית האופנה האיטלקית רוברטו קוואלי, לפיו מעצב העל יעצב את כל בתי המלון של רשת המלון "אייקון", שבבעלות סג'ו'אני, בדובאי ובנסיכויות נוספות. סג'ו'אני דורג על ידי מגזינים מובילים במפרץ כאחד מ-100 אנשי העסקים הערבים המשפיעים בעולם וכאחד מ-100 החזקים שבהם. על פי פורבס, הונו האישי מוערך בלמעלה מ-2 מליארד דולר.

במידה והמגעים בין הצדדים יבשילו לכדי עסקה, צפויה קבוצת איציק תשובה לחיזוק כלכלי משמעותי, שיאפשר לה מהר יותר, גם מעבר לים.