פינת המתנה בספא המלון | צילום: אסף פינצ'וק   תופעה חדשה: תושבי נתניה יוצאים לחופשה בעיר פינת המתנה בספא המלון | צילום: אסף פינצ'וק  

מלון הספא העירוני DAVID TOWER התמלא בשבועות האחרונים בתושבי נתניה שיוצאים לחופשה הכי קרוב לבית

פינת המתנה בספא המלון | צילום: אסף פינצ'וק  

נתניה נהנתה שנים רבות מתיירות חוץ לאורך כל השנה, עובדה שהביאה את רשת מלונות היוקרה סופיטל לפני כ-3 שנים לבחור בנתניה ולהקים את מלון הבוטיק DAVID TOWER הממוקם בלב ליבה של העיר, בקו הראשון לחוף הים של נתניה.

עם פרוץ מגיפת הקורונה, החליטו בהנהלת המלון לשנות כיוןן ולפנות לתיירות פנים ובעיקר לתושבי העיר. המלון שדרג את מתקני הספא וומציע חבילות אירוח הכוללות ארוחות עשירות וטיפולי ספא מפנקים.

כחלק מהפנייה לשוק המקומי, הושקו בחודש יולי האחרון, חדרי אקזקיוטיב ספא עם מרפסת ונוף לים. בחדרים אוירה רגועה וייחודית, אמבט מיוחד, מערכת עם מוצרי שמני אמבט, מגוון משקאות בריאות ועוד פינוקים. 

חדשות נדל"ן - תופעה חדשה: תושבי נתניה יוצאים לחופשה בעיר

בריכה בספא המלון | צילום: איתי סיקולסקי  

אפשר ליהנות מארוחות בוקר וצהריים מלאות שלא לאורחי המלון, וכן להזמין מגוון טיפולים בספא VIA MARIS המשתרע על שטח של 1000 מ"ר, כולל בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה בסגנון אותנטי מסורתי עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה. הספא מצויד בחדרי טיפול מאובזרים, בסוויטת טיפולים זוגית, ג'קוזי, ג'קוזי פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית וחדר כושר מאובזר והכל כמובן על פי כללי התו הירוק.

מלון הבוטיק DAVID TOWER נבנה בהשראת סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו. כך המלון משלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום.