פרויקט מטרופולין | הדמיה : 3Dvision מתחם מסחרי חדש יוקם בנתניה פרויקט מטרופולין | הדמיה : 3Dvision

קבוצת איציק תשובה תקים את פרויקט "מטרופולין" בנתניה בעלות של כחצי מילארד שקלים 

פרויקט מטרופולין | הדמיה : 3Dvision  

קבוצת איציק תשובה חתמה על עסקה למימוש אופציה לרכישת מגרש בשטח של כ- 15 דונם באזה"ת פולג בנתניה, לפי שווי של 90 מיליון שקלים. על השטח יוקם פרויקט "מטרופולין" בעלות של כחצי מיליארד שקלים שישלב תעסוקה ומסחר, בשטח של כ- 25 אלף מ"ר. הפרויקט יכלול 6 קומות וחניונים תת קרקעיים ב- 4 קומות מרתף.

לפני פחות משנתיים חתמה קבוצת איציק תשובה על אופציה מול חברת מבנה נדלן לרכישת המגרש וצפויה לרשום רווח של כ-16 מיליון שקלים. במהלך תקופת האופציה קידמה החברה היתר בנייה להקמת השלב הראשון של הפרויקט וכן שווקו שטחים על ידי הקבוצה ונמכרו כבר כ- 50% מהשטחים בפרויקט בשווי מכירות של כ- 420 מיליון שקלים.

מקבוצת איציק תשובה נמסר כי אישור התוכנית נמצא בשלבים מתקדמים בהתאם לתוכנית נת/1000 שמקודמת על ידי עיריית נתניה, להקמת השלב השני בפרויקט שהינו בניית מגדל, שיכלול בין היתר, מסחר, משרדים ויחידות מלונאיות ויוקם בצמוד למבנה הראשון. התוכנית נמצאת בדיון בועדה המחוזית.

"שוק המשרדים נמצא בהתאוששות לאחר שנת הקורונה, מעסיקים מחזירים את העובדים לעבוד במשרדים ולטווח הרחוק אין לי ספק שמודל העבודה מהבית הוא לא מודל שמתאים לאקלים ולאופי הישראלי. דווקא בשנה האחרונה מכרנו כמות גדולה יותר של שטחי מסחר ומשרדים לעומת שנים קודמות" מסר היזם איציק תשובה והוסיף "אני מאוד מאמין בנתניה וביכולות שלה לתת מענה ראוי למשרדים ולא רק למגורים, בטח לנוכח העובדה כי העירייה מקדמת מתחם תעסוקה גדול מאוד, אשר יגרום לחברות רבות להצטרף למתחם התעסוקה".

עורכי הדין שייצגו את קבוצת איציק תשובה בעסקה הם עו"ד ויקטור חביב מקבוצת איציק תשובה ועוה"ד אמיר חן, הגר קרן חכים ושגיא המר ממשרד פישר ושות' עורכי דין.
עורך הדין שייצג את חברת מבנה תעשיה בעסקה הוא רון גינת ממשרד גרוס ושות' עורכי דין.