רכב היברידי חשמלי  המרוץ ההיברידי-חשמלי יוזנק ויסתיים באיצטדיון נתניה רכב היברידי חשמלי 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, תקיים החודש מרוץ היברידי חשמלי בהשתתפות 200 נהגים. המנצח במרוץ יהיה הנהג/ת שיסעו הכי הרבה מזמן המרוץ על המנוע החשמלי בלבד

רכב היברידי חשמלי 

באירוע, הראשון מסוגו בישראל, כ- 200 נהגים בעלי קורולה סדאן היברידית-חשמלית, מקרב הציבור הרחב, יבדקו עד כמה רכב היברידי יכול לנסוע בתנאי אמת על חשמל בלבד, מבלי לעשות שימוש במנוע הבנזין.
המרוץ נועד להעלות את המודעות ליכולת הנסיעה החשמלית המשמעותית של רכבים היברידיים, ללא כל צורך בטעינה ותשתית טעינה חיצונית, המצמצמת ל-0 את כמות פליטות המזהמים של הרכב לסביבה. המנצח/ת בתחרות יהיו הנהג/ת שיסיימו את מסלול המרוץ עם אחוז זמן הנסיעה החשמלית הגבוה ביותר מסך זמן הנסיעה הכולל.

מארגני המרוץ בחרו באצטדיון נתניה כנקודת ההזנקה והסיום של האירוע לאור מרכזיותו ונגישותו של המקום עבור המסלול שנבחר, שיעבור ברחבי העיר נתניה, כפר ידידיה, בית יצחק, עמק חפר, פארק איטליה, העיר חדשה ומושבים נוספים באזור. המרוץ ייערך בשני שלבים: שלב המוקדמות יתקיים ביום שישי ה- 14 במאי ובו יוכלו לקחת חלק עד 200 נהגים שיוזנקו ב-4 מקצים בזמנים שונים, בהתאם למועד קבוע מראש. העשרה שישלימו את המסלול עם אחוז הזמן הגבוה ביותר בו נסעו על חשמל בלבד יעלו לגמר, שיתקיים שבוע חאחר מכן.