אורלי תמם מהפכת הנורדליס: כך תרפאו ותצעירו את העור אורלי תמם

הקוסמטיקאית הנתנייתית אורלי תמם רכשה את המכשיר הייחודי והחדשני של חברת קנדלה, שמלבד הקליניקה שלה, נמצא רק בעשר מרפאות בישראל. "יש היענות מדהימה ואני רוצה להביא את הבשורה לכולם", היא אומרת. "הטיפול ידידותי, זמן ההחלמה מהיר והתוצאות נהדרות"

אורלי תמם. טיפול במכשיר הנורדליס

אורלי תמם, קוסמטיקאית בעלת ותק של 20 שנה מנתניה, נשואה ואם לארבעה המתגוררת ברמת פולג, נחשפה למכשיר הנורדליס של חברת קנדלה בעל פלטפורמות מגוונות ואיכותיות שיכולות לשנות את איכות החיים של המטופלים והמטופלות. "רציתי לרכוש מוצר ייחודי לקליניקה והכי עניין אותי נושא הצערת העור", היא אומרת. "התחלתי ללמוד את הנושא של מכשור רפואי מתקדם, וגיליתי שיש ארבע חברות מובילות בשוק ומדובר בפיתוח ישראלי".

תמם נפגשה עם חברת קנדלה ונרתעה תחילה מהמחיר הגבוה של המכשיר, המוערך במאות אלפי שקלים. בהמשך הוזמנה לאחד הטיפולים, נענתה בחיוב והשאר היסטוריה. היא הקוסמטיקאית היחידה בארץ שיש ברשותה את המכשיר, המצוי גם בעשר מרפאות בישראל. "אני בשיתוף פעולה הדוק עם החברה והמכשיר הזה פשוט עושה קסמים", היא מתמוגגת. "אני משתמשת בו מינואר, ויש לי כבר המון מטופלים עם תוצאות מדהימות. זה כיף גדול וסוג של הגשמת חלום. במשך כל השנים לא רציתי להתחייב למכשיר אחד, ובהתחלה גם במקרה הזה חששתי מגודל המחויבות, אבל זה קרה ואני מבסוטית. יש היענות מדהימה, זו טכנולוגיה נהדרת ואני רוצה להביא את הבשורה הגדולה הזו לכולם. זו תשובה לכל האנשים שלא רוצים להיכנס לענייני הזרקות ומילויים למיניהם. כאן התהליך טבעי, הטיפול ידידותי למשתמש, זמן ההחלמה מהיר והתוצאות נהדרות".

נורדליס nordelis

הפלטפורמה הראשונה יוצרת אנרגיה של גלי לייזר בפולסים קצרים ועוצמתיים לתוך העור, שגורמים לחימום מהיר של המים בשכבה העליונה של העור וכך מיצרים אידוי של המים בעור . גלי הלייזר יוצרים פגיעה מזערית ומבוקרת, וכתוצאה מהליך זה נוצר הליך ריפוי טבעי של העור, שמחדש את תאי הקולגן והאלסטין והחלפת רקמת העור הישנה והפגועה ברקמה חדשה, בריאה, חלקה וחזקה. מטפל בצלקות, פוסט אקנה, סימני מתיחה, קמטים וקמטוטים מחדש וכן מצעיר וממצק את העור. מספר הטיפולים משתנה מאדם לאדם, בהתאם למצב עורו, חומרת בעיית העור והמטרה, אזור הטיפול ואורח החיים, אולם בד"כ מדובר על כ-3-6 טיפולים במרווח של ארבעה שבועות. 

בריאות - מהפכת הנורדליס: כך תרפאו ותצעירו את העור

טיפולים במכשיר הנורדליס. לפני ואחרי

הפלטפורמה השנייה מחדשת את העור ומפחיתה פיגמנטציה, כתמי גיל, פגעי עור, קמטוטים וקופרוז, ולעידוד ייצור הקולגן והאלסטין. הפוטורג’וביניישן הוא טיפול חדיש ובטיחותי, שאינו דורש זמן החלמה ומבוצע במכשור טכנולוגי מתקדם IPL. טכנולוגיה זו פועלת באמצעות קרן אור הפועלת בשני אורכי גל שונים - קרן אור באורך גל קצר, הפועלת להפחתת כתמי פיגמנטציה, שמש וגיל ונגעים שמקורם בכלי דם, פגמי עור וגוון לא אחיד, וכן קרן אור באורך גל ארוך, הפועלת לעידוד ייצור הקולגן והאלסטין של העור להתחדש, וכך מתקבל עור בעל מראה ומרקם אחיד, צעיר ורענן יותר. מומלץ לחזור על הטיפול כשלוש פעמים בהפרש של חודש. יצויין כי המכשור הטכנולוגי מאפשר כיום להצעיר את העור בדרכים שעד לא מזמן יכולנו רק לחלום עליהן; להשטיח קמטים, להבהיר כתמים, לטשטש צלקות, למלא נפחים חסרים ולהרים את העור הרפוי.
מכשור מתקדם