שלמה מתתיהו ואלון      IDENTI Medical חברת שירותי ענן מגייסת 40 מיליון שקלים שלמה מתתיהו ואלון     

חברת ההלת'-טק IDENTI מנתניה הגישה תשקיף להנפקה בבורסה הישראלית ובכוונתה לגייס 40 מליון שקלים

שלמה מתתיהו ואלון     

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת ענן, בינה מלאכותית ומערך חיישנים חכמים ואוטונומיים לאיסוף מידע על שתלים רפואיים יקרי-ערך ונרקוטיקה בחדרי ניתוח ופרוצדורות, על מנת לסייע לבתי חולים בייעול עסקי ותפעולי ובהגנה על בטיחות המטופל משימוש אסור במוצרים פגי תוקף או המוגדרים כ"ריקול".

החברה הגישה טיוטת תשקיף להנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב ובכוונתה לגייס כ-40 מיליון ש"ח.
חברת איידנטי שכלל לקוחותיה מהתחום הרפואי, מציגה מהקמתה גידול עקבי, בעיקר בשנה החולפת - שנת הקורונה, שעל אף המשבר צמחו מכירות החברה בכ-30%. מוצרי החברה מותקנים בלמעלה מ-105 בתי חולים וחברות רפואיות רב- לאומיות, ביניהם: ג'ונסון אנד ג'ונסון, מדטרוניק, גופי מחקר ובתי חולים מהמתקדמים והמובילים בארץ ובעולם.

איידנטי פעלה עד היום על בסיס הון עצמי והכנסות ממכירות, וללא גיוס הון ממשקיעים. היא מייעדת את עיקר תמורת ההנפקה להתרחבות מהירה והאצת פעילות המכירות בשוק האמריקאי והאירופאי, לצד הגדלת היתרון הטכנולוגי והשלמת תוכנית הפיתוח לשחרור מוצרים. החברה חדרה ל90% מבתי החולים בישראל, ולאחרונה חתמה על מספר הסכמים משמעותיים ופיילוטים בחו"ל, לרבות ארה"ב, אירופה ויפן.

מערכת הענן של החברה מכילה מידע אודות מאות אלפי מוצרים רפואיים, וטכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה משולבות המאפשרות תיעוד אוטומטי מהיר של המידע בתיק המטופל ובמערכות בית החולים וכך חוסכות השקעה רבה שבית החולים משקיע כיום בשמירה על מאגר נתונים מעודכן.

שלמה מתתיהו, מנכ"ל החברה: "ההנפקה של IDENTI כחברת שירותי הענן הראשונה המונפקת בבורסה הישראלית לתחום הרפואי, מהווה פריצת דרך משמעותית בהצעדת התעשיה הרפואית לעולם דיגיטלי, המאפשר חיבור בזמן אמת בין יצרני הציוד הרפואי לבית החולים למען תועלת החולה. בשנה שבה בתי חולים וארגונים רפואיים עומדים בחזית המלחמה, אנחנו גאים להעצים את הצוותים הרפואיים ולחזק את האיתנות הפיננסית והתפעולית של בתי חולים. בזכות ההנפקה אנחנו נוכל להביא את הבשורה גם למדינות נוספות ולסייע לבתי חולים רבים להתמודד עם צמצום הנזקים הכלכליים שהותיר המאבק בנגיף הקורונה. אנו מודים לכל השותפים שלנו בבתי החולים בישראל אשר בזכות מעורבותם המלאה הצלחנו לרקום יחד תמהיל מדויק של שירותים ופתרונות טכנולוגיים שטרם נראו כמותם, המסוגלים לפתור את אתגרי הניהול הרבים עמם מתמודדים בתי חולים בכל העולם."