הדמיה נתניה הלפרין קרדיט בת אל זיתוני פרויקט פינוי בינוי בנתניה קיבל היתר בניה הדמיה נתניה הלפרין קרדיט בת אל זיתוני

היתר בניה לפרויקט פינוי בינוי נוסף בנתניה. מדובר במגדל בן 18 קומות שבונה קבוצת גבאי  

הדמיה נתניה הלפרין קרדיט בת אל זיתוני

קבוצת גבאי קיבלה היתר בניה לפרויקט SIA שנמצא ברחוב הלפרין בסמוך לקו החוף. מדובר בפרויקט פינוי בינוי שבמסגרתו נהרסו שני מבנים ישנים בני 16 דירות ובמקומם בונה הקבוצה מגדל חדש בן 18 קומות שבו 66 דירות סך הכל, מתוכן רק 50 דירות בנות 4 ו-5 חדרים מיועדות למכירה, מיני פנטהאוזים ופנטהוז. הפרויקט תוכנן על ידי משרד חמי שניידר אדריכלים.

מתחם הלפרין הינו פרויקט פינוי בינוי שקודם במסגרת מסלול רשויות של משרד הבינוי והשיכון. מסלול רשויות הוא מסלול המאפשר לרשויות מקומיות שרוצות לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית בתחומן לקבל מימון לתכנון מהרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. ב-2007 אישרה הוועדה המחוזית את התוכנית בזה אושרה בנייה של 200 יח"ד, אלא שכמות הדירות לא הספיקה כדי לייצר היתכנות כלכלית עבור היזמים. לכן, היה צורך לתכנן מחדש את המתחם ולהוסיף 64 יח"ד.

חלקה של קבוצת גבאי במתחם כולל בנייה של מגדל חדש בן 18 קומות ו-50 דירות שמוצעות למכירה כעת במחירי פריסייל. דירות 4 חדרים בשטח 95 מ"ר + מפרסת 15 מ"ר עם חניה מוצעות למכירה בהחל מ-2.12 מיליון שקל. השלמת בניית המגדל ואכלוסו צפויים בעוד כשלוש שנים. שנים/חודשים.

הפרויקט כולל פנטאהוז אחד מפואר בשטח של כ-210 + מרפסת בשטח 140 מ"ר שמוצע למכירה בכ-8 מיליון שקלים.

הראל פרץ, מנהל חטיבת התחדשות עירונית בקבוצת גבאי: "עתודות הקרקע הפנויות לאורך קו החוף של נתניה הגיעו למיצוי, ופרויקטים של התחדשות עירונית מאפשרים היום לרוכשים שרוצים לגור ליד הים לעשות זאת. פרויקט SIA נמצא במרחק של כ-300 מטר מהים, עם גישה נוחה לכביש החוף ובשכונה שבה כל השירותים הציבוריים ובתי הספר כבר קיימים".