גמר המירוץ החשמלי ההיברידי טויוטה | צילום רונן טופלברג המירוץ ההיברידי החשמלי באיצטדיון נתניה גמר המירוץ החשמלי ההיברידי טויוטה | צילום רונן טופלברג

גמר בנתניה: אירוע הסיום של המירוץ ההיברידי החשמלי הראשון מסוגו בארץ וכנראה בעולם התקיים בשישי האחרון 

גמר המירוץ החשמלי ההיברידי טויוטה | צילום רונן טופלברג

בכירי יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מנהלים ועובדים רבים, הגיעו לאצטדיון נתניה ביום שישי האחרון כדי לקחת חלק בחגיגת הגמר של "המרוץ ההיברידי חשמלי הראשון בישראל", אותו יזמה החברה ובמסגרתו המתמודדים צריכים לבצע את הנסיעה החשמלית והנקייה ביותר ברכב היברידי, שמבוסס על טכנולוגיה היברידית אשר מאפשרת את ייצור החשמל באופן עצמאי ללא כל צורך בטעינה חשמלית חיצונית.

בגמר המרוץ השתתפו נהגי ונהגות טויוטה קורולה סדאן היברידית נרגשים, שעלו משלב המוקדמות שהתקיים מוקדם יותר החודש, אשר רשמו הישג מצוין של נסיעה חשמלית ממוצעת של 77% מזמן הנסיעה הכולל במסלול שאורכו 48 ק"מ.

המנצח, ברנדו וקסמן, קבע נתון מדהים של נסיעה חשמלית ב- 83% מזמן הנסיעה הכולל ברכב ההיברידי עם צריכת דלק של קרוב ל- 47 ק"מ לליטר וזכה בפרס הנחשק שהעניקו טויוטה למקום הראשון- חופשה זוגית לטוקיו, יפן.

טל גולדנברג, שהגיע במקום הראשון בשלב המוקדמות, סיים גם הוא עם נתון של 83% נסיעה חשמלית, ובגמר הגיע למקום השני על בסיס קריטריון צריכת הדלק שעמד על 38.2 ק"מ לליטר.

טויוטה היא נותנת חסות ראשית למשחקים האולימפיים והפראולימפיים שייערכו בטוקיו בקיץ הקרוב והיא שותפת ניידות ראשונה של המשחקים.

בין הבכירים שהשתתפו: רן דנאי, מנכ"ל יוניון רכב; אנדרו חורש, מנכ"ל יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל; אופירה אבישי, סמנכ"לית תקשורת שיווקית ודיגיטל, יוניון מוטורס, איתי חיון לוין, סמנכ"ל מכירות ומוצר, יוניון מוטורס