צילום: סימפלקס מלון DAVID TOWER בנתניה חוגג 5 צילום: סימפלקס

מלון DAVID TOWER למבוגרים בלבד עם סיפור מותג מעניין, יוצא עם מבחר שדרוגים והפתעות 

צילום: סימפלקס 360 

מלון דיוויד טוואר מלווה את האורח בסיפור רומנטי, מהקבלה עד החדרים והספא מבוסס על סיפור מותג בהתאם לקטגוריה שלו, סדרת היוקרה Mgallery Hotel Collection, ברשת המלונות הצרפתית הבינלאומית אאקור.
הסיפור מבוסס על אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו, המהווים את מקור ההשראה למלון הספא העירוני המשלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום.
הסולטאן החליט לבנות מגדל מפואר מזהב כדי להתייחד עם אהובתו על אחד הצוקים הנושקים לים התיכון. כך נמצא הסיפור בכל מקום – מהקבלה, לחדרים וגם בספא ישנם טיפולים חדשים בספא VIA MARIS בהשראת מסעות הסולטאן ברחבי תבל שביצע כדי ללמוד כיצד לענג את אהובתו.
בנוסף המלון יצא עם ארוחת בוקר משודרגת ומגוון מנות למגוון רב של קהלים וחדרי האקזקיוטיב במלון הפכו לחדרי אקזקיוטיב ספא בהם קפסולות ריח ייחודיות, אמבט מיוחד עם שמנים ועוד הפתעות. חדרי הספא הינם חדרים רחבי ידיים עם מרפסת ונוף לים שעברו שידרוג כדי לאפשר אוירה רגועה וייחודית. בחדרים אמבט מיוחד ומערכת עם מוצרי שמני אמבט ייחודיים – בדומה לקפסולת הקפה, האורחים מקבלים שלל אופציות של קפסולות, כל אחת בעלת ריח אקזוטי, מרענן וייחודי היוצרת חווית אמבטיה מושלמת שתלווה את האורח לאורח כל השהות ואף אחרי.