סופי גרינברג "גם גברים מזריקים בוטוקס. זה מפריע להם בדיוק כמו נשים" סופי גרינברג

סופי גרינברג מעיר ימים, רופאת שיניים במקצועה, נמשכה תמיד לעולם האסתטיקה. לפני כשנתיים הגשימה חלום כשפתחה קליניקה חדשנית בתחום עם מיטב החומרים לצד מכשור מתקדם. בראיון היא מספרת על השילוב בין התחומים, המחמאות שמקבלות הלקוחות שלה, הצורך הגובר בטיפול מצד גברים והשאיפה לפתוח מרפאה שתספק מענה לכל העיר 

סופי גרינברג 

למתבונן מהצד, רופאת שיניים שעוסקת במקביל במיצוק העור וחיטוב הפנים יכול להיראות כניגוד, אבל לסופי גרינברג הוא טבעי מאין כמוהו. "היום כמעט כל רופא שיניים לומד רפואה אסתטית, אני פשוט התחלתי יותר מוקדם לפני כ-10 שנים", היא מספרת בחיוך בראיון ל'נתניה נט'. "הייתה תקופה ארוכה שהיו דיונים בנושא ביטוח האחריות המקצועית של הרופאים. עשיתי פאוזה ארוכה עד שהושג הסכם והתחלתי ללמוד ולהשתלם בתחום. תמיד נמשכתי לאסתטיקה והעולם הזה לא חדש לי".

מעבר לזה, גרינברג מספרת על לא מעט תחומים חופפים. "אני עוסקת ביישור שיניים שזה טיפול אסתטי לכל דבר. יש גם שחיקת שיניים והכל מוביל לעולמות האסתטיקה וההזרקות. משם זה נולד". כבר חמש שנים שהיא בתחום הרפואה האסתטית, ולפני כשנתיים הגשימה חלום כשפתחה קליניקה בביתה שבשכונת עיר ימים בנתניה, לצד קליניקה נוספת בחולון.

בריאות - "גם גברים מזריקים בוטוקס. זה מפריע להם בדיוק כמו נשים"

אחד המכשירים בקליניקה של סופי 

"יש לי את הטכניקות הכי מתקדמות – הן במכשור והן בחומרים", היא מתגאה. "היום רק הזרקה של חומר מסוים לא מספיקה, ויש צורך וביקוש לשילוב חכם של מכשור וחומרים מדור חדש. הגישה היא פחות לנפח ויותר עבודה על מרקם העור, מיצוק וחיטוב הפנים. אגב, הרבה פעמים זה רק מכשור ללא הזרקה – אם לחדד קו לסת, 'הבולדוגים' בצדי הלסת, שקיות מתחת לעיניים, צלקות פוסט אקנה או כל דבר אחר שמפריע. יש אפשרות לעשות מספר טיפולים ולא לפרוס על פני תקופה ארוכה מדי. הטכנולוגיה היום מאוד מתקדמת".

על תגובות ומחמאות

סופי גרינברג, אם לשניים, מתגוררת כאמור בעיר ימים. לצד הקליניקה והטיפולים האסתטיים היא עובדת כרופאת שיניים במרפאות מאוחדת בפתח תקוה וכללית בחדרה. "אפשר בהחלט לשלב בין התחומים וזה מאוד ממלא אותי", היא אומרת. "הכל מאוד מגוון ומאפשר לי להיחשף כל הזמן לעולמות חדשים, אבל הכי חשוב ומשמח זה לעסוק במה שאני הכי אוהבת לעשות".

ומה לגבי הקליניקה? "היא עדיין גדלה, כאשר הרוב אצלי מגיעות מפה לאוזן, לצד פציינטיות קבועות ונאמנות שמגיעות אלי לא בגלל מחיר, אלא בזכות תוצאה. אחר כך הן מביאות את החברות ותמיד מספרות על תגובות חיוביות, שהחמיאו להן על המראה – אם על הבוטוקס, השפתיים שנראות לגמרי טבעי או שפשוט החמיאו להן שהן נראות ממש טוב. הלקוחות שלי תמיד מרוצות ויודעות שיקבלו ממני את הטיפול האידיאלי עבורן".

גם גברים מגיעים אלייך לטיפול?

"יש מעט גברים, אבל ברור שהטיפולים מיועדים לכולם, בפרט היום כשהדגש הוא יותר על מיצוק וחיטוב ופחות על נפח. הרבה גברים מטפלים במרקם העור ואפילו עושים גם בוטוקס. תאמין לי, זה מפריע להם בדיוק כמו נשים".

מה השאיפות בהמשך הדרך?

"אני רוצה להמשיך ללמוד ולהכיר תחומים חדשים. האסתטיקה מתפתחת כל הזמן ואי אפשר לעצור. החלום הוא לפתוח מרפאה גדולה שתוכל לתת מענה לכל תושבי ותושבות נתניה".