ONE מתחם אירועים ברמה אחרת מתחם האירועים ONE

מתכננים חגיגה גדולה? מעכשיו לא צריך לנסוע רחוק יותר. מצאנו עבורכם כאן בנתניה את המקום המושלם לחגיגה גדולה ברמה אחת מעל כולם, ONE המקום המושלם לכנסים ואירועים, נמצא במרחק נגיעה בפארק העסקים פולג.

הצצה לאולם האירועים היוקרתי בנתניה שכל חגיגה בו היא התגשמות של חלום.

כשמו כן הוא האחד

כבר בכניסתכם למתחם, אווירת הקסם תתחיל להתפשט בגופכם. הגן המטופח מעוצב בקפידה ומשלב בין חומרי בניה שונים לבין צמחייה רעננה. אי אפשר שלא להבחין בבר המרשים ועיצוב השולחנות המוקפד או להאזין לסאונד המדויק.

כששאלנו מוזמנים לחגיגה מה הדבר הכי חשוב להם באירוע, הרוב הגדול החליט פה אחד: "הכי חשוב מיקום מרכזי, נגיש ואוכל טוב". האמת שהם צודקים.

על מנת שהחגיגה תהיה מושלמת חשוב לדאוג שהאורחים יגיעו למקום בקלות ובצורה נינוחה ורגועה. ONE הממוקם בלב השרון, באזור התעשייה החדש בעיר, ממוקם היטב כך שהגישה אליו נוחה מכבישים ראשיים וללא מגבלות חניה כלשהן.

חדשות נדל"ן - ONE מתחם אירועים ברמה אחרת

מתחם אירועים ONE

חוויה קולינארית

אירוע גדול בחיינו הינו חוויה שנזכור לכל החיים ואין טוב יותר לעשות זאת במקום המושלם עם צוות מקצועי ואכפתי אשר דואג ללוות אותך לאורך כל האירוע ודואג לצוות מלצרים מיומן, אנשי תחזוקה וניקיון שכמעט ולא יורגשו ויעניקו לאירוע את המעטפת המושלמת.

החוויה ב- ONE מתחילה כבר בפגישת היכרות עם הצוות המיומן שדואג לאירוע מושקע ואיכותי ושם לב לפרטים הקטנים שאף לא עלו במחשבותינו.

טעמנו ואין ספק שעל נושא הקולינריה הם לא מתפשרים, על האוכל והמטעמים אניני הטעם והריח אחראי שף גורמה מדופלם אשר עומל ימים ולילות על כל פרטי המנה, צורת ההגשה, המרקם וכמובן הטעם שישאיר לאורחים זיכרון בלתי נשכח של טעם של עוד.

שיש צוות אדיב ומיומן שמלווה אותך לאורך כל האירוע, שף אשר דואג לחוויה קולינרית ומנהל אירועים מקצועי שמפיק ומתרגש מהאירוע כאילו היה שלו, אין פלא שהחגיגה הופכת לחוויה לבלתי נשכחת.

חדשות נדל"ן - ONE מתחם אירועים ברמה אחרת

מנות עשירות וקינוחים טעימים ב- ONE

אין טוב יותר ממראה עיניים לכן נמליץ לכם בחום לבקר ב-ONE לטעום את המנות ולהתרשם במו עיניכם מהאווירה הייחודית, העיצוב, הצוות ורמת האירוח במקום.

אנחנו התרשמנו, עכשיו תורכם. מזל טוב! 

קישור לכרטיס העסק: The One