חניון האיצטדיון העירוני מי רוצה שאצטדיון נתניה יקרא על שמו? חניון האיצטדיון העירוני | תמונה: עיריית נתניה

עיריית נתניה יוצאת במכרז - זיכיון על שם האצטדיון לתקופה של 8 שנים. חברות ומותגים מסחריים מוזמנים להשתתף במכרז לקבלת זכות חסות ומיתוג של אצטדיון נתניה 

עיריית נתניה יוצאת במכרז פומבי לקבלת זכות חסות ומיתוג (Naming right) לאצטדיון החדש.

הזוכה במכרז בחשיפה גדולה ובחבילת הטבות עשירה שתפורט במסמכי המכרז ותכלול, בין היתר, שילוט האצטדיון, תא צפייה פרטי, אפשרות לקיים באצטדיון אירועים פרטיים, אזכור שם הזוכה בפרסומי האצטדיון ועוד.

מכרזים דומים בענפי הספורט העניקו לזוכים בהם חשיפה למותג הזוכה בהיקף של מיליוני אנשים מדי שנה ובשווי כלכלי בהתאם. הנראות המרכזית של מתקן האצטדיון ממזרח וממערב, לעורקי תחבורה ראשיים (כביש 2 ומסילת הרכבת) כמו גם חשיפתו התקשורתית הכתובה והאלקטרונית מקנים לו ערך מיתוגי-כלכלי מבטיח, ומציבים אותו בקדמת חלון הראווה של הספורט בישראל.
האצטדיון מואר מבפנים ומבחוץ ביום ובלילה בתאורה ייחודית חשוף 24 שעות ביממה למאות אלפי נהגים ונוסעים על כביש מס' 2 חיפה-תל אביב מדי יום וכמו כן בשידורי הספורט הרבים, חלקם בינלאומיים. מתקן האצטדיון, העומד בסטנדרטים הגבוהים של UEFA כולל לליגת האלופות, נבחר ע"י UEFA לארח את המפעל היוקרתי של גמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות (U-21) בקיץ 2013 וכן את גמר אליפות אירופה לנשים (U-19) שהתקיים ביולי 2015.

שימושיו הרבים של האיצטדיון

בעונות האחרונות משמש אצטדיון נתניה כמתקן הבית של קבוצות הכדורגל מכבי נתניה והפועל רעננה ובנוסף, בשל מיקומו הגיאוגרפי והמרכזי מתקיימים באצטדיון משחקים רבים של קבוצות כדורגל מהליגות הבכירות ומשחקים של נבחרות מרחבי הארץ. כמו כן, מתפקד האצטדיון כמרכז פנאי, תרבות ואירועים הקולט אלפי צופים ומציע להם שלל חוויות תרבותיות. יצוין כי עד כה התקיימו באצטדיון אירועים רבי משתתפים ביניהם הופעה של שלמה ארצי, אירוע "סופר סטרייקה", כנס תעשיינים, שוּק איכרים ועוד.

בנוסף, נהנה האצטדיון ממיקום וחשיפה מרכזיים בפארק העסקים והטכנולוגיות ספיר-פולג על כביש החוף (כביש 2) וכן מדרכי גישה נוחות מכל אזורי הארץ. סמיכותו לעורקי תחבורה ראשיים לצד חניון עם כאלף מקומות חנייה, תחנת "חנה וסע" והקמת תחנת הרכבת החדשה, כל אלו מאפשרים נגישות נרחבת למתחם. 

כיצד ניגשים למכרז?

את מסמכי המכרז ניתן לרכוש באגף תכנון ופיתוח כלכלי במשרדי עיריית נתניה ואת ההצעות במכרז יש להגיש לתיבת המכרזים באגף רישוי עסקים, מכרזים ושילוט, במשרדי עיריית נתניה, לא יאוחר מתאריך ה- 20.3.2016 בשעה 14:00. בנוסף ניתן לעיין במסמכי המכרז, באתר האינטרנט של עיריית נתניה בכתובת www.netanya.muni.il.