הדמיה | רובננקו אדריכלים פרויקט חדש בנתניה בעלות 600 מיליון שקלים הדמיה | רובננקו אדריכלים

פרויקט חדש בנתניה - יוקמו 330 יחידות דיור וכ- 40,000 מ"ר משרדים ומסחר בעיר

הדמיה | רובננקו אדריכלים

חברת קרדן נדל"ן בניהולו של עמוס דבוש, דווחה אתמול (רביעי) כי חתמה על הסכם קומבינציה מול בעלי קרקע פרטיים במגרש בשטח של כ-30 דונם בנתניה. המגרש ממוקם במערב נתניה במתחם נת 542 ומיועד להקמת 330 יחידות דיור, כ- 30,000 מ"ר משרדים וכ- 10,000 מ"ר מסחר, זאת בכפוף לאישור הועדה המחוזית. כמו כן יכלול הפרויקט ארבעה בנייני מגורים, שניים מתוכם בני כ-25 קומות ומגדל נוסף שיכלול משרדים וקומת מסחר. היקף ההשקעה המוערך בפרויקט הוא 600 מיליון שקל וההכנסה הצפויה עומדת על סכום של 750 מיליון שקל.

על פי תכנית חדשה למתחם שהומלצה להפקדה על ידי הועדה המקומית ועל פי תנאי העסקה שנחתמה, שיעור הקומבינציה במגורים יעמוד על 37% כמו כן לחלק מבעלי הקרקע ניתנה אפשרות להמיר חלק משיעור הקומבינציה בעסקת שירותי בניה.

מי שהיו מרוקמי העסקה ומובילי המו"מ מול חברת קרדן נדלן היו האחים אלון דרויש ורותם דרויש שצלחו לזהות לראשונה את הפוטנציאל הטמון באזור נ"ת 542 ובליווי משרד עו"ד אלה הרוש ושות', החלו לאגד את בעלי הקרקעות תחת "כובע אחד", כבר עוד בשלהי שנת 2014.

הקרקע ממוקמת בשכונה חדשה שנבנית במערב העיר במסגרת תוכנית נת 542, וצפויה לכלול 3,000 דירות, מרכז עסקים ראשי (מע"ר), שטחי מסחר ומבני ציבור. מדובר באחת מעתודות הקרקע הגדולות בעיר בשטח של 885 דונם, שתהפוך לרובע עירוני חדש שיקשר בין ציריה הראשיים של נתניה. בכוונת החברה להקים פרויקט שיכלול 4 בנייני מגורים, שניים מתוכם בני כ- 25 קומות ומגדל נוסף שיכלול משרדים וקומת מסחר. 

מתחילת השנה דיווחה חברת קרן נדל"ן על מספר עסקאות לרכישת קרקעות להקמת פרויקטי מגורים, ביניהן עסקה לרכישת קרקע לבניית מאות יחידות דיור בעפולה, כמו כן רכשה ביחד עם קרן ריאליטי קרקע בשטח של 26 דונם שעתידה לכלול זכויות לבניית מאות יחידות מגורים ושטחי תעסוקה ומסחר, וכן קרקע בשטח של כ-192 דונם בחדרה שלהערכת החברה, ניתן יהיה להקים עליה כ-1,250 יחידות דיור או יותר.