שינו סטאטוס. המשפחה המאושרת קיצור תולדות הארגון: חתונה בעשרה ימים! צילום| מתן מגנטים
בני זוג מנתניה, שטרם נישאו והפכו להורים לבת, קבעו תאריך לבריתה. עשרה ימים לפני המועד, הוחלט להתחתן ולאחד בין האירועים. הכלה, זיו לוי גלזנר: "החלטנו שלא נעשה מעצמנו צחוק. תמיד אפשר להספיק הכל". ולא תאמינו כמה זמן לקח לה לבחור שמלה
זהו סיפור לא שגרתי על זיו לוי גלזנר ובן זוגה יגב, שנישאו לאחרונה במתחם האירועים תל-יה וקבעו בכלל תאריך לבריתה, אבל אז הגיע הסוויץ' בעלילה.
בני הזוג, שתיכננו להינשא בעתיד הקרוב, לא חשבו שכאשר תגיח לעולם מיקה, בתם המשותפת, התוכניות ישתנו.
כשהם עסוקים בארגון הבריתה, שקבעה לתאריך שיהיה ארבעים יום לאחר הלידה, החלה לנקר בהם המחשבה שאם כבר מסיבה ומוזמנים, אז למה לא עד הסוף?
עשרה ימים בלבד לפני מועד הבריתה המתוכנן נפל הפור והוחלט לאחד בין האירועים – או בחשבון פשוט – בריתה פלוס חתונה. יגב וזיו החלו להרים את ההפקה ובסופו של התהליך (הקצרצר) המוזמנים לבריתה של מיקה הבינו שמלבד החגיגות לתינוקת החדשה – גם החתונה על הפרק.  

"כשיגב הגיע לאסוף אותי – מדדתי את השמלה בפעם הראשונה"

קוראות יקרות, אנחנו כבר יודעים מה עובר לכן בראש. ספקות רבים, לצד לא מעט צקצוקים – בעיקר בעניין בוער במיוחד: איך הספיקה הכלה לבחור שמלה?
אז ככה: אם שאלתם לגבי השמלה – זו האחרונה נבחרה יום לפני החתונה ועברה התאמות אחרונות ביום החתונה עצמו. "איזה צחוקים היו, זה לא אמיתי", מספרת הכלה-אמא הטריה זיו לוי גלזנר. "כשאמרתי למעצבת מתי הארוע היא לא ממש האמינה, אבל ניסתה לתפור לי משהו. זה לא ממש הצליח ויום לפני החתונה קלטתי שהיא פשוט לא בראש שלי. בשעה שמונה בערב, דקה לפני שהיא נעלה את החנות, התחלתי לעיין בשמלות הקיימות שם ופתאום אמרתי למעצבת – 'קחי את זו, תעשי אותה במידה שלי ותשלחי לכביסה. האמת היא שכשיגב הגיע לאסוף אותי, מדדתי את השמלה בפעם הראשונה".      
מעבר לזה, החששות התבדו, והארוע הוכתר בהצלחה כשבוגר אקס פקטור, אלמוג קריאף, התכבד להכניס את הזוג לחופה, לצד הכינורות של רוניוס.
זיו, איך בכלל נולד הרעיון, תרתי משמע, להפוך בריתה לחתונה?
"התחלנו עם ההזמנות לבריתה וראינו שיש כמות של 300-400 מוזמנים. רצינו גם להתחתן בזמן הקרוב אבל הבנו שיהיה מטורף לעשות חתונה בעוד חודשיים-שלושה עם אותם אנשים. בסוף אמרנו אחד לשניה שלא נעשה מעצמנו צחוק ונזמין את כולם שוב, אז נעשה את האירועים יחד. אני צלמת אירועים וידעתי פחות או יותר מה אני רוצה. האמת היא שהוא ישר רצה את עומר אדם וליאור נרקיס, אבל אמרתי שזה לא בא בחשבון והמוזמנים שלנו באו לרקוד איתנו, ולא לעמוד ולצלם זמרים אחרים". 

"אנחנו קונטיינר"  

איך אתם מתרגלים לשינוי הסטאטוס הכפול?
"אני מרגישה סבבה. באירוע הריצו אותי כמו בובה מפה לשם וצריך לדאוג לשניים, אבל בסופו של דבר זו אהבה גדולה וכפולה ואני מאושרת. היום אין בשלה ממני לדאוג לשניהם ויש לי מקום ענקי בלב בשבילם". 
מה יש לך להגיד לאנשים שסוגרים חתונה שנה ואפילו יותר מראש?
"תארגנו בקטנה, אפשר גם חודש לפני. תמיד אפשר להספיק הכל – כולל בלונים, מגנטים, צלם ודי ג'יי. חוץ מזה אני רוצה להוסיף שזה לא פייר שאנחנו קונטיינר, סוחבות את הילדים תשעה חודשים  ובסוף הם יוצאים דומים לאבא".