עזרא טסאו חגג בר מצווה מצווה קהילתית: עזרא טסאו חגג בר מצווה בקפה לנוער עזרא טסאו חגג בר מצווה

שכונת קריית נורדאו התגייסה לסייע בהתנדבות לבן הקהילה האתיופית שהתייתם מאביו בגיל צעיר. מהקייטרינג והדי ג'יי ועד המלצרים והזמרים אלי לוזון ואורן חן. דורון אריה, מנהל מרכז תרבות ופנאי קריית נורדאו: "שכונה שלמה תרמה ברוחב לב. אנשים התרגשו ובכו, היה מדהים"

עזרא טסאו חגג בר מצווה

אף עין לא נשארה יבשה במתחם "קפה לנוער" בקריית נורדאו בשלישי השבוע במהלך חגיגות בר המצווה של עזרא טסאו, בן הקהילה האתיופית. מרכז התרבות והפנאי בשכונה, שפועל למען הקהילה במשך כל ימות השנה, נרתם למענו של טסאו היתום מאב וקיים אירוע קהילתי על מנת שכמה שיותר תושבי העיר בכלל והשכונה בפרט יגיעו לשמח אותו.

נורדאו הפקות

כאמור, שכונה שלמה אימצה את אל חיקה את טסאו ולקחה את הפקת האירוע כפרויקט. מנהל מרכז תרבות ופנאי קריית נורדאו, דורון אריה, פתח קבוצת וואטסאפ ייעודית לאירוע, נפגש עם התושבים ויחד הוכן בריף מפורט לקראת יומו הגדול של בן המצווה עזרא.

עזרא טסאו נכנב לבר מצווה ! צילום: נתניה נט

כך שוריינו בהתנדבות לחגיגה קייטרינג, צלם, די ג'יי, ציוד הגברה ותאורה ואף נתרמה שרשרת זהב לעזרא במתנה. הזמר אורן חן ליווה אישית את חתן בר המצווה כשידו מונחת על כתפו של עזרא, שצעד בחיוך רחב על שטיח אדום. בלונים לבנים ועשרות סלולארים שלופים ברקע רק העידו על עוצמת ההתרגשות. הזמר אלי לוזון הקפיץ בהמשך את 400 האורחים ועשה שמח. שלושים חניכי קפה לנוער, נערים בגילאי 16-18, הכינו חולצות מיוחדות ולקחו על עצמם לערוך את השולחנות ולמלצר את האירוע. בין הנוכחים היו ראש העיר מרים פיירברג- איכר, חברי המועצה אלי דלל (שהניף על כתפיו את חתן השמחה) ועקיבא יצחקי, אלוף אירופה הג'ודוקא שגיא מוקי וחלק משחקני קבוצת הכדורגל של מכבי נתניה.

עזרא טסאו חוגג בר מצווה

דמעות שמחה

"הייתה כאן התגייסות של שכונה שלמה כדי להפיק את האירוע הזה", אמר בגאווה דורון אריה. "אף אחד לא הוציא שקל, הכל נעשה בהתנדבות וכולם תרמו ברוחב לב. כולם בכו והתרגשו, היה פשוט מדהים". תושבת העיר שנכחה באירוע הוסיפה: "הייתי עם דמעות בעיניים וכך גם כל מי שסביבי. היה מאוד מרגש ומגיעה הרבה יותר ממילה טובה לקפה לנוער שעושים עבודת קודש".

"כשהאבא נפטר לפני כמה שנים פנו אלי כדי לסייע למשפחה ומאז אנחנו בקשר הדוק, צמוד ויום יומי", אמר אריה. "אישית גם אני גדלתי בלי אבא מגיל צעיר כך שהסיפור של המשפחה נוגע לי מאוד והם נכנסו לי עמוק ללב ולנשמה. ברור שאני מבין את הצורך והחשיבות של כל הדבר הזה. גם עכשיו כשאני מדבר על זה קולי צרוד מהתרגשות. כמובן שגם עזרא התרגש ובכה. הוא ביקש שנעשה אירוע דומה לאחיו הקטן יצחק בן ה-9 כשיגיע למצוות. התחייבנו למלא את בקשתו".