נתניה נט הוקרת מתנדב, חינוך נשי וכוכבת הריאליטי: נתניה נט סוגרת שנה נתניה נט

מי לא תשכח את הפידבקים ממרגול ונטע ברזילי, איזו עמותה התמודדה עם אתגרי התקופה, החילופים במינהל החינוך העירוני וגם טעימה מהקוסקוס של צ'אצ'ו והתבלינים של זוארץ. נתניה נט מציגה: אלו הכתבות והאנשים שעשו את השנה החולפת. נפרדים מ-2021 

הכתבות והאנשים שעשו את שנת 2021 

5. טועמים היסטוריה – רק מי שנכח בסיור הקולינרי בשוק מטעם צוות מוזיאון העיר בנתניה יבין במה דברים אמורים. מהקוסקוס של צ'אצ'ו עם ריח הפתיליה הייחודי של פעם, הבוריקה שעברה מדור לדור, התבלינים של זוארץ שהורחבו לפיצוחים וכמובן הדוכן שמקפיד למכור במשך שנים ארוכות רק דלעת ושיני שום. וכל הטוב הזה בעלות סמלית של 25 שקלים בלבד. כשאופירה גולן, מדריכה במוזיאון ומי שהפליאה בסיפורי השוק הפיקנטיים, מספרת בחיוך רחב כי "רצינו לשלב בסיור את ההיסטוריה של העיר, לא סתם לאכול", היא בהחלט יודעת על מה היא מדברת.
לקריאת הכתבה- טועמים היסטוריה

4. ריאליטי תחילה – קבלו את התקווה המקומית לפריצה המוזיקלית של השנה החדשה שבפתח. שירה אטיאס מנתניה ביצעה אודישן מרגש שהקנה לה את הכרטיס הנכסף לנבחרת של אקס פקטור לאירוויזיון ברשת 13, בטרם הודחה בשלב הכיסאות. החוויה הטלוויזיונית אמנם הייתה קצרה מהמצופה, אבל זה לא הפריע לה לספר לנו בהתרגשות על הפרגונים ממרגול ונטע ברזילי, להצהיר שהיא עובדת על סינגלים חדשים, וכשהיא כל כולה שקועה במוזיקה, לחלום בגדול על קריירה בתחום בארץ ואולי אפילו מעבר לים. בהצלחה!

לינק לכתבה - שירה אטיאס

3. המתנדב האולטימטיבי - שעתם היפה של המתנדבים ברחבי נתניה קיבלה ביטוי יפה ומרגש עם הענקת תעודות הוקרה מטעם העירייה. אחד הבולטים שבמתנדבים הוא אבי בטיטו, פעיל ציבור ותיק למען רווחת תושבי העיר ומנהל עמותת כולל ערב ציוני. בראיון אישי ונוגע הוא סיפר על הזכות הגדולה להעניק לאלו שידם אינה משגת, הודה לתורמים ולמתנדבים והדגיש את האופטימיות שבעשייה היום יומית למען האחר, לצד ההכרה על עשיית הטוב. כשאדם בן 60 עם נפש צעירה של בן 20 מצהיר בגאווה כי "עם ישראל יודע לפתוח את הלב, היד והכיס בשעת צורך", אולי עוד לא אבדה תקוותנו.

לינק לכתבה - אבי בטיטו

2. פורשת בשיא – לא פחות מ-11 שנים תמימות כיהנה טובה דולב כראש מינהל החינוך בנתניה. בכלל לא מובן מאליו בתקופה בה מערכת החינוך סופגת אש וביקורת מכל עבר. בראיון פרידה סיכמה דולב תקופה פורייה של עשייה, שכללה אתגרים לא פשוטים בעקבות משבר הקורונה. עולם החינוך בנתניה זכה באישה עיקשת ומודל לחיקוי שלעולם אינה אומרת נואש עד שהיא מגיעה למטרות וליעדים שהציבה לעצמה. כאשר היא מצהירה בחיוך רחב כי "כל השנים הרגשתי שהחינוך בנתניה במקום הראשון", בהחלט יש לתושבי העיר ותלמידיה במה להתגאות.

לינק לכתבה - טובה דולב

1. שיאנית החינוך – ומעניין לעניין באותו עניין. אתי דהן, בעלת רזומה חינוכי עשיר ומרשים לכל הדעות, נכנסה לנעליה של דולב כראש מינהל חינוך וחברה בעיריית נתניה. בראיון ראשון ובלעדי לנתניה נט היא הסבירה בפרטי פרטים כיצד תותאם מערכת החינוך למאה ה-21, הפליאה בתיאורי הפיתוח הפדגוגי החדשני בן שלושת הממדים, ולצד הרצון לשבור שיאים חדשים בעולם החינוך, לא שכחה לציין את חשיבות החיסון לילדים, תוך תקווה שנתניה תזכה להיות העיר הראשונה שתעשה זאת. כיף לדעת שאישה אמביציוזית וחדורת מוטיבציה מסוגה אמונה על חינוך ילדי העיר, ובנימה זו – שנה אזרחית מוצלחת ובעיקר בריאות טובה לכל תושבי נתניה.

לינק לכתבה - אתי דהן