מונדה קונצפולסקי גולשת לחופה: מונדה ויונתן קופלב יתחתנו ב- BAMBOO SURF מונדה קונצפולסקי

מונדה קנצפולסקי, הזכורה מהמרוץ למיליון, חוגגת עשר שנות פעילות למועדון שבבעלותה בחוף במבו ווילג' בנתניה. איך? בחתונה נוצצת במתחם עם השחיין האולימפי ובן הזוג קופלב. "יונתן לא רוצה חתונה גדולה מדי, אבל זה לא יעזור לו" היא אומרת בראיון

מונדה קונצפולסקי

אין נתנייתי חובב גלים שלא מכיר את מועדון הגלישה BAMBOO SURF בחוף במבו ווילג' בעיר, שחוגג בימים אלה עשר שנים להיווסדו. לצד הפעילות הענפה לכל הגילאים, כמו גם החוגים והקייטנות שייצאו לדרך בקיץ, יתקיים בו בספטמבר הקרוב אירוע לא שגרתי: חתונתה של בעלי המועדון מונדה קנצפולסקי עם בחיר ליבה – השחיין האולימפי יונתן קופלב. לפני חודשיים כרע קופלב ברך בבית הזוג בהרצליה ושלף טבעת. מונדה כמובן השיבה בחיוב. "הצעה אינטימית בבית זה הכי טוב שיש", אומרת בראיון ל"נתניה נט" אחת המתמודדות הצבעוניות שנטלה בעבר חלק בריאליטי "המרוץ למיליון". "ברור שהחתונה תהיה בחוף הוויליג'. זה מתחם האירועים הכי מטורף שיש".

בן זוגך זרם עם הרעיון של חתונה על חוף הים?

"(צוחקת) ברור. אם הוא לא יזרום על זה, מה יש לו לעשות איתי?".

אנשים בנתניה - גולשת לחופה: מונדה ויונתן קופלב יתחתנו ב- BAMBOO SURF

מונדה קונצפולסקי וויונתן קופלב

המרוץ להישרדות

שנה עמוסה וחיובית עברה על המועדון הוותיק, החל מטיול עם נבחרת הגלישה לאיים המלדיביים, דרך חגיגות בר ובת מצווה ועד אירועי חברה ייחודיים בהם החלו לאחרונה. "באירועים הללו אנחנו עושים פעילויות נוספות ללא קשר ישיר לגלישה", מפתיעה מונדה. "עשינו לאחרונה אירוע בסגנון "הישרדות" כשחילקנו את הקבוצה לשבטים ונתנו להם משימות מאתגרות. לפעמים יש גם משימות במים. בשלב הבא אנחנו בונים גם על אירועים בסגנון "המרוץ למיליון". אנחנו מארגנים ומפיקים הכל וזה יכול להתאים גם לילדים וגם למבוגרים".

פעילויות בולטות נוספות יהיו מחנה אימונים מקצועי בתחילת הקיץ עבור בני נוער בהם יעבדו על שיפור הסגנון ואף ייערך להם סשן צילומים לאחריו ינותחו תנועותיהם. כמו כן ייערך האירוע השנתי "SLEEP OVER" בו ישתתפו גולשי המועדון עד גיל 18 ויכלול סשן גלישה, ברביקיו, מסיבת ריקודים, סרטים ושלל אטרקציות ולאחר מכן לינה, גלישה עם הזריחה וארוחת בוקר מפנקת על טהרת הג'חנון. "זו תהיה הפקה מטורפת", מתגאה מנדה. בשוטף, תרתי משמע, מתקיימות הקייטנות המחדשות מחזור מדי שבוע, ומדי שישי מעבירים מונדה ובן דודה מיטב אביטל, מאמן גלישה בעל הישגים רבים בתחום המנהל עמה בצוותא את המועדון, אימונים לקבוצת גלישה מעורבת, איכותית ומצומצמת של כ-15 גולשים בגילאי 20-40. מלבד גלישת הגלים מתקיימות גם פעילויות של SUP וקיאקים.

אנשים בנתניה - גולשת לחופה: מונדה ויונתן קופלב יתחתנו ב- BAMBOO SURF

מונדה וקופלב. בזוגיות שנה וחודשיים

מה התכנון לקראת חגיגות העשור למועדון?

געגועים לאקסטרים

מונדה, 29, מתגוררת כאמור עם קופלב בהרצליה ונמצאת עמו בזוגיות צמודה כבר שנה וחודשיים, רחוק יחסית מאור הזרקורים לו זכתה בתקופת הריאליטי לצד האקס אדריאנו.

יש עדיין געגועים לימי הריאליטי העליזים?

"אני לא יודעת אם לקרוא לזה געגועים, אבל ברור שאם הייתה לי הזדמנות לעשות שוב את המרוץ הייתי עושה את זה. זו הייתה חוויה מטורפת וכיפית. אני לא מתגעגעת לפרסום, אבל מאוד מתגעגעת לאקסטרים".

אנשים בנתניה - גולשת לחופה: מונדה ויונתן קופלב יתחתנו ב- BAMBOO SURF

בחוף הים. מועדון במבו סרף

מה התכנון לקראת חגיגות העשור למועדון?

"החתונה היא חגיגת העשור שלנו. כל הצוות והנבחרת הגדולה והמורחבת שלנו יגיעו ויהיה הכי כיף שיש. נקים מאהל גדול על החוף, כולם יישארו לישון ובבוקר שאחרי נתעורר לגלוש כמובן. האמת היא שיונתן לא רוצה חתונה גדולה מדי, אבל זה לא יעזור לו".