תמונה: עיריית נתניה 9 משפחות אוכלסו באמצעות מרכז השירות של עמידר בנתניה תמונה: עיריית נתניה

באמצעות משרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר החדשה: במהלך הרבעון הראשון של השנה, 9 משפחות אוכלסו באמצעות מרכז השירות של עמידר בעיר נתניה

תמונה באדיבות עיריית נתניה 

חברת עמידר החדשה, שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון, המנהלת את מרבית נכסי הדיור הציבורי פועלת לאורך השנה כולה לאכלוס זכאים בדירות שבניהולה.
בתוך כך, גם בתחילת שנת 2022 פעלה החברה לאכלוס משפחות הזכאיות לדיור ציבורי, כאשר במהלך הרבעון הראשון של השנה שוכנו בהצלחה כ-280 משפחות בדירות קבע, מתוכן 9 משפחות באמצעות מרכז השירות של עמידר בעיר נתניה.

אביעד פרידמן, מנכ"ל הבינוי והשיכון: "קורת גג היא צורך בסיסי לכל אדם, וכאשר נכנסתי למשרד הבינוי והשיכון הצבתי כיעד את הקידום בכל ערוץ אפשרי של יכולת אזרחי ישראל להגיע לדיור בתחושת ביטחון וכבוד. אני מודה לכל השותפים להצלחה זו שאפשרו לעוד משפחות הממתינות לדירה להיכנס לדירות ראויות."

יאיר זילברשטיין, יו"ר חברת עמידר החדשה: "שמחים לתת לכ-280 משפחות התחלה טובה יותר לשנת 2022 - בדמותה של דירת קבע. בשם כל עובדי החברה, אאחל למשתכנים שהצטרפו למשפחת הדיור הציבור – ברכה והצלחה במשכנם החדש. בהובלת משרד הבינוי והשיכון, נמשיך לפעול לביצוע מיטבי של כלל המשימות הלאומיות".