בילוי בבריכה.  קופצים למים: כמה יעלה לכם מנוי לבריכה? תמונת אילוסטרציה. צילום:fotolia

למרות שמחצית הקיץ כבר מאחורינו, הצורך לשעשע את הילדים עדיין קיים. אז לקראת שארית החופש הגדול והחגים הבאים עלינו לטובה, סקרנו עבורכם את מחיר הכניסה ב-10 בריכות בנתניה והסביבה.

במסגרת הבדיקה התייחסנו למחירי כניסה חד פעמית, מחירי כרטיסיות ומחירי מנויים, חודשיים ושנתיים. 

כל הורה יודע שהחופש הגדול הוא עסק יקר. בין אם מדובר בקייטנות, סרטי קולנוע, הצגות, מופעים, או אפילו סתם ביקור בקניון. אחד הבילויים הפופולאריים בקיץ הוא, כמובן, בריכות השחייה, במיוחד עכשיו כשהטמפרטורות הגבוהות בחוץ שוברות את כל השיאים. בילוי משפחתי בבריכה עלול להסתיים בהוצאה כבדה. אז כמה יעלה לכם ביקור חד פעמי בבריכה, והאם משתלם יותר לעשות מנוי? יצאנו לבדוק מהם מחירי הכניסה בבריכות הציבוריות בנתניה והסביבה.


מכון וינגייט: חודש היכרות 100 שקלים למבוגר/לילד. מנוי לשנה 3,929 שקלים הורה+ילד. אין אפשרות לכניסה חד פעמית.

קאנטרי אליצור: כניסה חד פעמית, מבוגר/ילד 50 שקלים. מנוי לחודש 500 שקלים לאדם/ילד לבריכה החיצונית. סגור בשבתות ובחגים. 

קאנטרי קריית השרון: כניסה למבוגר או לילד מעל גיל 3 - 70 שקלים, מתחת לגיל 3 אין צורך לשלם. מנוי שנתי הורה+ילד -4,982 שקלים לשנה. 415 שקלים להורה+ילד לחודש, זוג הורים+2 ילדים, 595 שקלים לחודש.  

מועדון ספורט רמת פולג: אין כניסה חד פעמית או כרטיסייה. מנוי לאדם 5,000 לשנה, ילד 3,500 לשנה.  

קולג'ים: עד אוקטובר אין כניסה חד פעמית, ולאחר מכן מחיר כניסה למבוגר/ילד 60 שקלים. מנוי לשנה לזוג (שני מבוגרים או מבוגר וילד), 5700 שקלים. אין אפשרות למנוי חודשי. 

בריכת בית יהושע: אין אפשרות יותר לעשות מנוי השנה ואין כניסות חד פעמיות. 

בריכת נורדיה: כניסה חד פעמית במהלך השבוע - 45 שקלים למבוגר או לילד. ילדים מתחת לגיל 3 נכנסים חינם. בשבת המחיר 70 שקלים. מנוי להורה+ילד 1,000 שקלים לחודש עד ספטמבר.  

בריכת אבן יהודה: מחיר לתושבים שאינם גרים באבן יהודה- מנוי הורה+ילד 1,400 שקלים לחודשיים (הבריכה היא עונתית). ניתן להוסיף למנוי כרטיסייה של 10 ניקובים ב-450 שקלים, הכוללת כניסה בשבתות. מחיר לתשובי אבן יהודה- כרטיסייה של 10 ניקובים - 210 שקלים. מנוי למבוגר/ילד - 350 שקלים לחודש. כניסה רק למנויים, אין יותר השנה כניסות חד פעמיות. 

קאנטרי בית יצחק: מנוי לחצי שנה 3,675 שקלים להורה+ילד. מנוי לשנה - 4,890 שקלים להורה+ילד. אין כניסה חד פעמית.

בריכת משמר השרון: בניגוד לשנים קודמות, השנה הכניסה היא לחברי הקיבוץ בלבד.