שעור פרטי כמה יעלו לכם שעורים פרטיים בנתניה? שעור פרטי | תמונה: fotolia

אם בעבר ההורים הסתפקו בשעורים הניתנים בביה"ס ובקצת עזרה שלהם בשעורי הבית היום הרף עולה משנה לשנה ויותר תלמידים נעזרים בשעורים פרטיים מה שעולה להורים לא מעט כסף 

אז כמה עולה שעור פרטי בנתניה? מהו המקצוע המבוקש ביותר ומיהם המשתמשים העיקריים בשירות זה?

מחיר שעור פרטי ממוצע בנתניה יעלה לכם כ-110 ₪ לשעה אם השיעור מתקיים בבית התלמיד, אם החלטתם ללכת ללמוד בבית המורה שיעור ממוצע יעלה כ-100 ₪ כך תחסכו כ-10 ₪.
נתניה מעט זולה יותר במתן שעורים פרטיים מערים כמו ת"א שם יגבו מכם כ-120 ₪ לשיעור או הרצלייה שם יעלה לכם שעור כ-113 ₪. אם ממש תרצו לחסוך תוכלו לעבור לב"ש שם עולה שעור פרטי כ-93 ₪ בממוצע.

המקצוע המבוקש ביותר - מתמטיקה

המקצוע המבוקש ביותר בשעורים פרטיים בנתניה הוא איך לא, אימת כל התלמידים – מתמטיקה. כ-36% ממחפשי השעורים הפרטיים בעיר מחפשים מורה למתמטיקה. לאחר מכן בתור ניתן למצוא שעורים פרטיים באנגלית, לשון והבעה, פיזיקה ומדעים ומחשבים.
רוב מחפשי השעורים הפרטיים בעיר הם תלמידי תיכון שמהווים כ-54% מצורכי השעורים הפרטיים, אחריהם תלמידי חטיבת הביניים עם 24% ולאחריהם תלמידי בתי הספר היסודיים שבקרבם יש עליה של 12% לעומת השנה שעברה.
החודשים בהם נלקחים רוב השעורים הפרטיים הם אוקטובר כאשר חוזרים מהחגים, ינואר לקראת תעודות אמצע השנה ומאי לקראת הבגרויות ומבחני סוף שנה.

הכנה לכתה א'

שעור הכנה לכתה א' בנתניה יעלה לכם כ-113 ₪ בממוצע בבית התלמיד. החודשים בהם הביקוש הכי גבוה בקרב קבוצה זו הם כמובן יוני, יולי ואוגוסט לפני תחילת שנת הלימודים. 
באגף זה ניתן לראות עליה בביקוש של 17% בלקיחת שעורים פרטיים מאשר בשנה שעברה.

נתניה לא נחשבת לצרכנית שעורים פרטיים גדולה. היא נמצאת הרבה מאחור מערים כמו תל אביב שם הביקוש עומד על כ13% או חיפה שם הממוצע הוא 8%, נתניה נמצאת על אזור ה-3% יחד עם ערים כמו חדרה או ראשון לציון.

 

הנתונים באדיבות אתר "לימוד נעים"