לייזר טאג פולג לייזר טאג פולג מגיעים לשנות את כללי המשחק! לייזר טאג פולג

צפי: אלפי נתנייתים נוהרים לקרבות לייזר טאג סוערים בלב אזור התעשייה פולג

לייזר טאג פולג

ברוך דואני, הבעלים של לייזר טאג פולג, מספר על המתחם והחוויה הייחודית, מסביר מה זה בעצם לייזר טאג, מה ההבדל בין לייזר טאג פולג לבין אחרים ולמי בכלל זה מתאים.

"לייזר טאג פולג הוא מתחם הלייזר טאג האולטימטיבי בישראל, המביא חווית לחימה עוצמתית, סוחפת ומלאת אדרנלין, בשילוב דינמיקה קבוצתית ועבודת צוות ובכך מעניק לכם חוויה אחרת מכל מה שהכרתם עד היום", מספר ברוך.

מה זה בעצם לייזר טאג?
"לייזר טאג הוא משחק לוחמה אסטרטגית וטקטית, בו כל אחד מהמשתתפים מקבל אפוד ורובה לייזר חדשניים, ומשחק לבדו או לצד הקבוצה שלו במטרה משותפת - לצבור את מירב הנקודות.
בלייזר טאג פולג - לוחמה אורבנית, המשתתפים ישחקו כלוחמים בשדה קרב מדומה ויצטרכו לתמרן בין מעברים צרים, מחיצות, מנהרות ומכשולים ובמקביל לשמור על עמדות אסטרטגיות, מבצרים, בסיסים ובעיקר על עצמם ועל חבריהם לצוות".

מאיפה זה מגיע?
"הציוד מגיע מארצות הברית, לשם טסנו אני והשותף שלי שחר ירוחם על מנת לברור ולבחור את הציוד הבטוח והמוביל ביותר טכנולוגית כיום ולייבא אותו אלינו למתחם". 

חדשות נדל"ן - לייזר טאג פולג מגיעים לשנות את כללי המשחק!

לייזר טאג פולג

בארץ פזורים מספר מתחמי לייזר טאג, מה הייחודיות שלכם?
"בראש ובראשונה, אצלנו יש מעל 10 סוגי משחקים ייחודיים ששיכללנו ופיתחנו בעצמנו. אפילו פיתחנו משחק המדמה את משחק הפורטנייט (Fortnite) המוכר שהילדים אוהבים.
שנית, הזירה אצלנו בנויה בצורה מתוחכמת ואידיאלית על מנת שהחוויה תהיה עוצמתית ביותר גם לקבוצות קטנות וגם לגדולות.
ובנוסף, אנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר, את המחירים, ההנחות והמבצעים האטרקטיביים ביותר, וכרגע מההמלצות שאנחנו מקבלים אנחנו די עומדים בזה."

ולמי הלייזר טאג מיועד?
"מה שיפה במשחק הזה זה שהוא באמת מתאים לכולם: לילדים, בני נוער, חיילים, סטודנטים, מבוגרים ואף פנסיונרים. מבחינת הגילאים, החל מגיל 6. ומיותר לציין כמובן שהוא מתאים לבנים ובנות כאחד. יש להדגיש שהשקענו רבות במתחם ובמשחקים על מנת שיתאימו לכל הגילאים, לזוגות, משפחות וקבוצות חברים."

חדשות נדל"ן - לייזר טאג פולג מגיעים לשנות את כללי המשחק!

לייזר טאג פולג

אתם מציעים שירותים נוספים בנוסף למשחק עצמו?
"בוודאי! ההתמחות שלנו היא ימי הולדת בת ובר מצוות לגילאי 6 ומעלה. יום ההולדת בלייזר טאג פולג הוא חדשני, מאתגר, חברתי ובעיקר מהנה. יש לציין שלאחרונה יצרנו יום הולדת פורטנייט סביב המשחק אותו הילדים כל כך אוהבים.
בנוסף לימי הולדת, אנחנו מקיימים מסיבות רווקים/רווקות, ימי גיבוש לקבוצות, ארגונים וחברות ולמעשה כל אירוע שרוצים.
במתחם שלנו קיים בנוסף חדר הבריחה הסוחף "הבריחה מונציה", חדר בריחה הרפתקני המתאים לילדים ומשפחות אותו ניתן לשלב בנוסף ללייזר טאג, וזה כבר הופך את החוויה למושלמת."

אנו מזמינים אתכם להרגיש את החוויה בעצמכם!
פרטים נוספים והזמנות באתר www.lasertag-poleg.co.il

*5082

 

 *הכתבה היא כתבה שיווקית