צילום | עיריית נתניה היעד: תכנית חומש להכפלת מספר התיירים בנתניה צילום | עיריית נתניה

מנכ"ל משרד התיירות הודיע כי משרדו יממן קמפיין פרסומי לטובת נתניה וכן יבחן אפשרויות שיווק נוספות במטרה להכפיל את מספר התיירים בעיר

צילום | עיריית נתניה 

ביום שני השבוע קיים סגן ראש העיר אפרים בולמש, הממונה על התיירות, ישיבה מקצועית, בהשתתפות מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, מנכ"ל עיריית נתניה, יורם כהן, מנכ"לית האגודה לעידוד תיירות, אולגה לוריא ומלונאי העיר.

בסקירה שהעניק בנושא, ציין בולמש את הגידול במס' לינות התיירים בנתניה ואת העובדה כי בשנים האחרונות נפתחו בעיר מלונות חדשים והגיעו לנתניה רשתות גדולות ובהן: רשת אזימוט, תמארס, אקור ורשת ליאונרדו ואת מאמצי ראש העיר, מרים פיירברג-איכר להכנסת רשתות גדולות נוספות.
במקביל הדגיש – כי יש מקום להגדיל את מאמצי השיווק בארץ ובחו"ל, תוך גיבוש תכנית חומש להכפלת מס' התיירים המגיעים לנתניה והבאת רשתות נוספות לעיר, כל זאת כדי לשמור על מעמדה של נתניה כעיר מובילה בתיירות בישראל.
הוא קרא להמשך פעילות משותפת של העירייה, המלונאים ומשרד התיירות להכנת תכניות עבודה נמרצות בנושא.

חדשות נדל"ן - היעד: תכנית חומש להכפלת מספר התיירים בנתניה

הפגישה שהתקיימה ביום שני השבוע 

בתום הישיבה הודיע מנכ"ל משרד התיירות כי משרדו החליט לצאת בקמפיין פרסומי לטובת ערי החוף ובהם נתניה, אשקלון ואשדוד ובתוך כך לבחון אפשרויות שיווק נוספות.

בולמש: "יש לזכור שענף התיירות בנתניה הינו ענף חשוב המעניק פרנסה לאלפי משפחות בעיר וכל גידול במס' התיירים המגיעים לנתניה, פירושו הגדלת מס' המשפחות המתפרנסות מהענף. אנחנו עושים כל מאמץ כדי להעמיק ולהרחיב את נתוני התיירות, מארחים משלחות נפגשים עם גורמי וסוכני תיירות רבים, משתתפים בירידים ועוד אבל רוצים לשפר את הנתונים ולהיות טובים עוד יותר."