biznet BizNet - הקניון הווירטואלי שיחזיר את העסקים בנתניה לפעילות biznet

עיריית נתניה מרימה את הכפפה ומקימה קניון וירטואלי, שיאפשר פרסום משלוחים עד הבית מעסקים מחנויות בעיר, החל מרשתות פארם, מזון, שוק נתניה ועד צעצועים, ביגוד ומוצרי חשמל. הקניון הוקם בהתאם לרצון ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, לסייע ולעודד צריכה בעסקים הקטנים והבינוניים בעיר. מנהלת אגף פיתוח עסקי בעיריית נתניה, אירנה ליבשיץ "מדובר בפרויקט עירוני ומבחינתנו כל עסק בנתניה צריך להיות שם"

BizNet

מיזם ייחודי של עיריית נתניה מציע קניון וירטואלי, שמרכז את כל העסקים בעיר במקום אחד, נטול הפרט הטריוויאלי כל כך שהפך לבלתי אפשרי – לצאת מהבית.

הקניון, שזכה לשם BizNet וכבר "עלה לאוויר", הוקם בהתאם לרצון ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, במסגרת מערך כולל שמעניקה העירייה בימים אלו, בהנחיית מנכ"ל העירייה ובסיוע האגפים הרלוונטיים לפרויקט זה, במטרה לעודד ולחזק את העסקים בעיר בתקופת משבר הקורונה, כמו גם לאפשר להם פרסום מקוון, זאת כפתרון להמשך הפעילות העסקית במסגרת המגבלות.

פרסום מקוון

יוזמת הפרויקט, היא כאמור עו"ד אירנה ליבשיץ, מנהלת האגף לפיתוח עסקי בעיריית נתניה. "פרסמנו את הקניון הווירטואלי לראשונה בשישי שעבר באתר העירוני וההיענות הייתה מדהימה", היא אומרת בראיון ל"נתניה נט". "התרגשתי לקרוא את התגובות, מרביתן מפרגנות. אנשים כאילו חיכו לזה. ההרגשה היא של קליעה בול למטרה. עד עכשיו הצטרפו כ-150 עסקים ואם אנשים מברכים כל כך על היוזמה, סימן שעשינו משהו נכון ולא פחות חשוב - בזמן הנכון.

חדשות נדל"ן - BizNet - הקניון הווירטואלי שיחזיר את העסקים בנתניה לפעילות

אירנה ליבשיץ 


איך נולד אצלך הרעיון?
"האמת שחשבתי על זה כבר מזמן, לפני כמה חודשים, אבל אז זה לא היה דחוף. בעקבות המשבר ובהתאם לרצון ראש העיר לסייע בדחיפות לעידוד צריכה בעסקים בעיר, הבנו שאנחנו נכנסים חזק לעידן שבו עסקים יאלצו לבצע משלוחים וכיום אנו מעניקים ללא עלות את הפלטפורמה לפרסום מקוון. להערכתי, גם בחלוף משבר הקורונה, העולם וחוקי המשחק ישתנו ולא יהיו אותו דבר. אין מה לעשות, הפסיכולוגיה העסקית והצרכנית השתנתה ואנחנו חייבים להתאים את עצמנו למציאות חדשה עולם עם פחות מגע ויותר פעילות מרחוק".
מה בעצם מאפשר הקניון הווירטואלי?
הקניון הווירטואלי יאגד עסקים בתחומים שונים כגון: פרחים ומתנות, פארם, מזון, צעצועים, ביגוד והנעלה, מחשבים ומוצרי חשמל, מוצרים לבעלי חיים ואפילו יועצים ובעלי מקצוע.
"כשאתה נכנס לקניון אתה מחפש את חווית הפנאי והבילוי, לצד האפשרות לדאוג לכל הסידורים במקום אחד מזון, ביגוד וכו'. זו הסיבה שכחזון וכמותג קראתי לזה קניון, ולמעשה זו פלטפורמה שתאחד את כל השירותים שיש לנתניה להציע. מדובר בפרויקט עירוני ומבחינתנו כל עסק בנתניה צריך להיות שם".

החיבור המושלם

בחשבון אחרון, אין ספק שהמשבר המתמשך היווה זרז משמעותי לפרויקט, אם תרצו באווירת הקורונה – אסטרטגיית היציאה לדרך. "המשבר נתן לנו את הדחיפה לעשות את זה במהירות מסחררת והרמנו את הפרויקט הזה ב-4-5 ימים באמצעוף אגף שירות וחדשנות לתושב", אומרת ליבשיץ, שצפויה לקדם לאחר החג מערך משלוחים מוזל לכל החנויות שאין להן משלוחים. "אין טעם לעשות חצי עבודה. לפרסם את העסקים זה נהדר, אבל צריך גם להנגיש אותם". במסגרת זו, הגיעה להסדרים עם חברות שליחויות שיבצעו משלוחים בהתנדבות או במחיר סמלי בתקופת הקורונה.
"אני בהחלט רואה את המיזם הזה ממשיך הרבה מעבר למשבר, ובטוחה שאחריו גם נעשיר אותו בהרבה פונקציות נוספות. יש כבר המון רעיונות על השולחן", היא מסכמת. "מעבר לחוויה כקונספט, חשוב לציין את החיבור המושלם בין העסקים לתושבים. למעשה כל עסק בנתניה נמצא עכשיו בכל מקום בעיר. אנחנו רוצים לשמור על איזושהי שגרה, גם אם זו שגרה חדשה".
לינק לאתר: https://bit.ly/2RxspyT