צילום: סימפלקס השוק העירוני בנתניה יהפוך למתחם בילוי צילום: סימפלקס

קבוצת איציק תשובה מתכננת לחדש את מתחם השוק העירוני בנתניה ולהפוך אותו למתחם בילוי פתוח שיכלול בתי קפה, מסעדות וברים, שוק קולינארי ומגדל בו משולבים מסחר, משרדים ומגורים

צילום: סימפלקס

קבוצת איציק תשובה רכשה לאחרונה מבעלים פרטיים מגרש בשטח המשתרע על פני כ- 2 דונם בפינת הרחובות שהם ויהלום בנתניה בסכום של 14.5 מיליון שקלים.

כיום במגרש יש כיכר מסחרית, הכוללת חנויות בקומת הקרקע ורחבה פתוחה, שמהווה חלק ממתחם השוק העירוני בנתניה. הקבוצה מתכננת להקים במגרש את פרויקט CT market, פרויקט הכולל מגדל בן כ- 30 קומות, שיכלול שתי קומות מסחר, מעליהן 10,000 מ"ר של משרדים, ומעליהם 52 דירות על שטח של כ- 6,500 מ"ר.

מתחת למגדל ייבנה חניון תת קרקעי לטובת המבקרים במתחם. אדריכל הפרויקט הוא חיימי שניידר ועו"ד ויקטור חביב מלווה את העסקה.

"כמי שגדל בנתניה ומכיר את השוק מאז שהייתי ילד, אני ממש מתרגש שהפרויקט הזה יוצא לדרך. הסבים שלי עבדו כרוכלים בשוק, בשבילי זו סגירת מעגל. מדובר בעסקה ראשונה שאנו חותמים במתחם השוק. בכוונתנו לחדש את המתחם כולו, ששטחו כ- 15 דונם ולהפוך אותו למקום תוסס, מהנה ומלא חיים". אמר איציק תשובה, הבעלים של הקבוצה והוסיף "מתחם השוק נמצא בלב העיר נתניה, באזור הוותיק של העיר, שנהנה מהתחדשות עירונית, בין היתר של בניין העירייה החדש, שצפוי להיבנות בסמוך לפרויקט".