לי כהן, מנכ"ל מון מור, ד"ר ארז ליבל מנהל מחוז שרון שומרון של כללית והרב קלמן מאיר בר שליט"א הרב הראשי של נתניה  מכון מור השיק מערך עיניים חדש בנתניה לי כהן, מנכ"ל מון מור, ד"ר ארז ליבל מנהל מחוז שרון שומרון של כללית והרב קלמן מאיר בר שליט"א הרב הראשי של נתניה 

הושק סניף מכון מור ברחוב רמז בנתניה ובו ייערכו בין היתר בדיקות עיניים, מרפאת רשתית כולל הזרקות תוך עיניות, בדיקת צפיפות עצם לגילוי אוסטאופורוזיס ועוד 

לי כהן, מנכ"ל מון מור, ד"ר ארז ליבל מנהל מחוז שרון שומרון של כללית והרב קלמן מאיר בר שליט"א הרב הראשי של נתניה 

רגע לפני חג הפסח הושק סניף מור ברחוב רמז בנתניה, שהורחב באופן משמעותי, ועבר שיפוץ ניכר. במסגרת השיפוץ, נוספו חדרי בדיקות ושירותים רפואיים והוקם אגף עיניים חדש לטובת לקוחות כללית והקהילה, הורחבו אזורי ההמתנה, הוחלף הריהוט והשילוט והוכנס ציוד חדש.

השירותים הרפואיים בסניף כוללים: בדיקות עיניים (שדה ראייה ו OCT), מרפאת רשתית כולל הזרקות תוך עיניות, בדיקת צפיפות עצם לגילוי אוסטאופורוזיס, מרפאת שינה ביתית לגילוי דום נשימה בשינה, מדרסים בהתאמה ממוחשבת.

בטקס קבע הרב קלמן מאיר בר את המזוזה של המחוז ויחד גזרו כל השותפים את הסרט חלק מההשקה החגיגית.
האירוע בנוכחות מנכ"ל מור מר אלי כהן, הנהלת מור וצוות הסניף, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית ד"ר ארז ליבל וכבוד הרב קלמן מאיר בר שליט"א הרב -הראשי נתניה.

אלי כהן, מנכ"ל מון מור: "במכון מור בנתניה רמז חברו שלוש נקודות של מצוינות - צוות מצוין, שירות מצוין וקהילה מצוינת. הצוות של המכון בנתניה בראשותה של ורד ולר הם מהצוותים המובילים של מכון מור.
השיפוץ והרחבה יעמיד את מערך העיניים בראשותה של ד"ר אורלי גל אור, ד"ר סלי לינה וד"ר גיפשטיין רז בחזית הקדמה. בסניף יבוצעו הזרקות אווסטין לעיניים שהינן הטיפול המתקדם למספר מחלות עיניים, בקרוב יוכנסו הזרקות מתקדמות נוספות, שרות זה של העיניים מצטרף למגמה העולמית של מתן שירות רפואי ואיכותי מתקדם בתוך הקהילה, מגמה זו קיבלה תנופה בעת הקורונה"

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "אנו גאים בקשר שלנו עם מכון מור שכן מדובר בחברת בת של כללית, המכון נותן מענה לבדיקות עבור מטופלי כללית מנתניה והסביבה, באיכות טובה ובזמינות גבוהה. אנו מברכים את הנהלת מור ועובדי המכון במעמד ההשקה ושמחים על שיתוף הפעולה הקיים ועל חיזוק הקשר בעתיד".

הרב קלמן מאיר בר שליט"א הרב הראשי של העיר נתניה: "אני מברך על פתיחת המכון ובעיקר – מאחל כי השימוש בו יהיה לצורך בדיקת סקר ושלילת מחלות, לבריאות הציבור ולטובתו".