גזירת הסרט עם ענת ונגר שירי חגואל סידון וארז חלבי | צילום: ענת מוסברג רשת הביוטי "אפריל" עיצבה מחדש את הסניף בנתניה גזירת הסרט עם ענת ונגר שירי חגואל סידון וארז חלבי | צילום: ענת מוסברג

רשת הביוטי "אפריל" השיקה חנות חדשה בנתניה בעלות של למעלה ממיליון שקלים. סגנית ראש העיר שירי חדואל סידון "התחושה היא שרשת אפריל הביאה את חו"ל לישראל"

גזירת הסרט עם ענת ונגר שירי חגואל סידון וארז חלבי | צילום: ענת מוסברג

רשת הביוטי אפריל, חידשה את סניף הרשת בנתניה. הסניף מתמקד בקטגורית בשמי הנישה הייחודים אשר רשת אפריל מובילה כבר מעל עשור, לצד מותגי הבישום, האיפור והטיפוח המובילים ולצד המותגים הבלעדיים של הרשת כגון: הרמס, איב סאן לורן, קארבן, סטנדל, ז'אן פיובר, מגוון רחב של מותגי בוטיק בבישום כגון פרפיום דה מארלי, אניטיו, בונד נו. 9, קלין, טוקה ועוד.

בנוסף להתרחבות, הרשת החליטה על שינוי עיצובי וממתגת מחדש את הרשת בעיצוב חדשני בהשראת חנויות בוטיק מובילים בחו"ל. הקו העיצובי מודגש על ידי ריהוט בהיר, בשונה לשחור לבן הקיים כיום בסניפים.
הסניפים ישתרעו על שטח של 100-120 מ"ר

הסניף החדש בנתניה, נפתח בקניון השרון עם פוקוס על מותגי הנישה והיוקרה. באירוע ההשקה נכחו: ארז חלבי מנכ"ל הרשת, שירי חגואל סיידון סגנית וממלאת מקום ראש העיר, ליאת שילו מנהלת השיווק של הרשת

סגנית וממלאת מקום ראש העיר, שירי חגואל סיידון: "שמחתי להגיע לערב הפתיחה המחודשת של סניף April בקניון עופר השרון בנתניה. התחושה היא שרשת אפריל הביאה את חו"ל לישראל. אני מודה למנכ"ל הרשת, מר ארז חלבי ולרשת כולה שבחרו לחדש את סניף נתניה."

מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל: "חשוב לציין כי חלק מהשליחות שלנו כרשת ביוטי ייחודית, הינה להעניק בראש ובראשונה חוויית שירות ייחודית ללקוחותינו בסניפים, הן בעזרת ידע מקצועי של יועצות הרשת והן בעזרת חלוקת בקבוקוני התנסות בבושם / בקרמים. כמו כן, רשת אפריל מובילה גם בתחום בשמי הנישה, קטגוריה שתפסה תאוצה בעולם, זיהינו את הפוטנציאל הייחודי לפני למעלה מעשור ובכל שנה אנו משיקים מותגים בלעדיים שניתן למצוא רק בסניפי הרשת וכן גם נראות הקטגוריה בתצוגה מרהיבה בחנויות החדשות."