פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אגם לוי ז"ל מספידים את אגם לוי ממושב חרות אגם לוי ז"ל

אגם לוי היא אחת מ-10 הנספים באסון שהתרחש אתמול בנחל צפית. המורה של אגם "קשה להאמין שחייה של ילדה נהדרת זו נקטעו בטרם עת"

טיול הגיבוש של 25 בני נוער הפך אתמול (חמישי) לאסון לאחר שעשרה בני נוער נהרגו בעקבות השטפון בנחל צפית שבערבה.

בין ההרוגים אגם לוי בת ה-17 ממושב בית חרות, שהיתה אמורה להתחיל בשנה הבאה את לימודיה במעינת "בני ציון" והיתה נרגשת לקראת טיול הגיבוש. אגם הותירה אחריה זוג הורים שירי ושי ושני אחים אופק ושקד.

משפחתה של אגם דרשה  שהלוויתה תתקיים ללא סיקור תקשורתי. "אנו מבקשים לכבד את בקשת המשפחה ולא להגיע להלוויה"

איילת יגר, מורה ללימודי ארץ ישראל, בקריית חינוך דרור במועצה האזורית לב השרון, בית הספר בו למדה אגם לוי "סימן הזיהוי של אגם האהובה, היה חיוך גדול.
לאגם היתה אצילות מיוחדת גם כלפינו המורים, כל בקשה נפתחה בסליחה על ההפרעה והודתה על כל דבר. אגם תלמידה מצטיינת, לומדת במגמת פיסיקה ולימודי ארץ ישראל. כל משימה בוצעה על ידה בצורה מושלמת. השקיעה רבות בלימודים והצטיינה בכל המקצועות. תלמידה חכמה מאוד, מוכשרת ושקטה בהתנהלותה. סקרנית מאוד, עתיד גדול ציפה לה. קשה להאמין שחייה של ילדה נהדרת זו נקטעו בטרם עת. יותר מהכל בלט אצל אגם טוב ליבה. היה לה לב רחב עם מקום לכולם. את טוב ליבה הקרינה כלפי חוץ. היא התנדבה לפעול עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, מדריכה בתנועת הנוער ובפרוייקטים שונים בחו״ל.
אגם לא אהבה שמדברים הרבה בלי לעשות. היא פעלה תמיד לעשייה ונתינה. באחת הפעמים היא אמרה לי ״קשה לי לדבר מה שהייתי רוצה לעשות, אני פשוט אעשה״.

ראש מועצה האזורית לב השרון, עמיר ריטוב: אנו כואבים ואבלים את האסון הנורא בו נהרגה גם אגם לוי, ממושב חרות, תלמידת קרית חינוך דרור. הכרתי את אגם והחיוך המאיר שלה לא מש מזכרוני. אנו מחבקים את המשפחה ואת חבריה לספסל הלימודים ושולחים תנחומנו למשפחות שאיבדו את יקיריהם באסון".