פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
איילת האפרתי המוזיקה היא כלי להפוך את העולם לטוב יותר איילת האפרתי

איילת האפרתי, מוזיקאית ואם במשרה מלאה ללא פרטנר, לשני ילדים משתי מערכות יחסים שונות, רווקה ומאושרת מדברת בכנות על השילוב של עבודה עם אימהות וההשפעה שיש להורות על העבודה שלה עם ילדיה

איילת באה מבית מאוד מוסיקלי, את האהבה הגדולה למוסיקה ירשה ככל הנראה מסבה ז"ל, מורה למוסיקה וסבתה שהייתה זמרת אופרה מתימן "בימים אלו אני מקבלת אחרי עשור את התואר הראשון שלי במוסיקה ואת תעודת ההוראה, טיימינג דיי מצחיק בהתחשב בעובדה שבחרתי להפסיק עם ההוראה אחרי 7 שנים במשרד החינוך כמורה למוסיקה" מספרת איילת ומוסיפה "ילדים זו אהבה בלתי מוסברת אצלי והיה ברור לי בגיל מאוד צעיר שהשליחות שלי בעולם היא לשלב את המוסיקה אליה אני מחוברת כל כך יחד עם האהבה לילדים. כיום יש לי חברה בשם "הדובדבן שבקצב" בה אני מפעילה ילדים באירועים ובימי הולדת באמצעות מוסיקה ואנרגיות טובות"
כאמא במשרה מלאה, איך את מספיקה לעבוד ולפרנס?
אני אמא לשחר בן 12 ומיתר בן 4 וחצי כל אחד מהם מתנה ממערכת יחסים שונה. אני רווקה, מעולם לא נישאתי ומתפקדת כאם חד הורית. אז נכון יש קושי שבא לידי ביטוי לרוב במניירות הקטנות שביום יום, אבל למזלי הגדול יש לי תמיד עזרה ממשפחה, חברים ושכנים כך שאני צולחת את זה ומאושרת בחלקי.

אנשים בנתניה - המוזיקה היא כלי להפוך את העולם לטוב יותר

אני חייה את חיי כמו צונאמי רוב הזמן, אני אוגרת את הכוח שלו אני זקוקה, לפני שאני מגיעה לאירוע אני יושבת עם עצמי בשקט, יש לי דיבור עם אלוהים, אני מברכת ואז באירוע עצמו אני מפציצה כי באמת חשוב לי שהאירוע יהיה הכי טוב שאפשר. ואז אני מגיעה הביתה ולרוב זה עילפון מוחלט אבל אלה הם חיי ואני לא מתלוננת.
איילת מסכמת "המוסיקה היא בעצם כלי, להגיע ללב ולנפש של כל בנאדם - ילד, צעיר ומבוגר ואני רואה בו ככלי שיעזור להפוך את העולם לטוב יותר".