פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ש"ר גרש פישמן התחדשות עירונית בראשות ד"ר גרש פישמן ש"ר גרש פישמן

גרש פישמן, יו"ר סיעת "נתניה ביתנו", ד"ר להנדסת בניין (PhD) בהכשרתו מקווה שתיק ההנדסה יהיה אצלו אחרי הבחירות כדי להמשיך את מה שהתחיל בקדנציה הנוכחית

ש"ר גרש פישמן

ד"ר פישמן, היה ממונה על ההנדסה וכן חבר בוועדת המשנה במסגרתה לקח חלק בקבלת החלטות ודיונים מרכזיים טוען כי על אף תנופת הבניה המורגשת בעיר יש לשנות את סדר העדיפויות ולתת במה לדברים הדחופים יותר כמו הקמת דירות לצעירים, חיזוק מבנים מפני רעידת אדמה, הקמת פארקים וכו'.
"העיר שלנו גדלה ומתפתחת, אני יכול לומר שיש כבר תכנית פיתוח עתידית שהופקדה במחוזי,ובה בעצם הנחיות ותכנון על איך העיר תיראה עד 2035. העיר צריכה להגיע לאכלוס 320-350 אלף תושבים. אין ספק שהתכנית גרנדיוזית." אומר פישמן ומוסיף: "אנחנו ב'נתניה ביתנו' חושבים שאת סדר העדיפויות המקובל היום בעיר אפשר, ניתן וחייבים לשנות. צריך להתאים את פיתוח העיר לצרכי הרוב ולשים דגש על בניית יחידות דיור לזוגות צעירים ומשפחות, להקים פארק רחב ידיים שיאפשר לבלות בו ולנוח בסופי שבוע מבלי לצאת מהעיר וטיפול בשכונות הישנות כמו למשל דורה שע"פ התכנית עתידה להיות אחת השכונות המודרניות בארץ."
את דבריו סיכם פישמן ואמר "הקדנציה היא קצרה ולא הספקתי הכל, לכן אני אומר שוב כמי שמתעסק בנושא הבניה וההתחדשות העירונית כל חייו יש לי את הידע והכלים לעשות את השינוי שצריכה העיר ואין לי ספק שאנחנו צועדים בבטחה לקראת השינוי".