פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מירב ישראל | תמונה: רשת  שיחת בנות עם מירב ישראל מירב ישראל | תמונה: רשת

מירב ישראל, מי שהפכה מבלי להתכוון לסימן ההיכר של האח הגדול עונה 9 מדברת בגילוי לב על החוויה, הרוח הגבית מהמשפחה, הפרגון של הבעל אייל, הקושי והיום שאחרי

מירב ישראל | תמונה: רשת

רגע לפני פתיחת הקליניקה לקוסמטיקה במלון כרמל, מתראיינת מירב ישראל לנתניה נט ועונה על השאלות שלנו עם יד על הלב. על התקופה לפני כניסתה לבית המפורסם במדינה, הסיטואציה שכמעט גרמה לה לשבור את הכלים ולצאת, החוויה והשאלה הכי מעניינת, האם היא הייתה חוזרת על הטירוף הזה שוב. שיחת בנות.
 מה מעשייך בימים אלו?
ברוך השם הכל טוב איתי תמיד, רק עכשיו אני מתאפסת על עצמי אחרי ההלם קרב שהייתי ביציאה מהבית- לקח לי זמן לעכל את ההד שזה עשה. כמה שאת יודעת לקראת מה את נכנסת, זה לא דומה למה שזה באמת, אי אפשר לצפות לזה. הימים שלי עמוסים בעשיה מבורכת. כרגע אני בעיצומן של ההכנות האחרונות לקראת פתיחת הקליניקה שלי וזו התרגשות גדולה. עכשיו אני מפצה על ארבעה חודשים בבית האח שם נלחמים בעיקר נגד השעמום, וכיף לי הכי בעולם.
בואי נחזור אחורה בזמן, לפני הכניסה לבית האח, הבנתי שאייל בעלך פחות התלהב מהרעיון?
התקופה לפני הכניסה לבית לא הייתה פשוטה, מצד אחד הייתה בי את ההתלהבות מזה שבכלל עברתי את האודישנים והסינונים, הייתי בהלם והאמת עד היום כשאני חושבת על זה אני לא באמת מבינה מה ראו בי מיוחד. מצד שני יש לי משפחה, בעל ושני ילדים קטנים, סטטוס שמצריך הערכות אחרת. אייל בהתחלה לא היה בעד ואפשר להבין אותו - רוב הנטל נופל עליו, אבל מהר מאוד הוא שינה את דעתו, כי הוא ראה והבין שזה חשוב לי, עד כדי כך שכשאני חשבתי לסגת אחורה הוא דרבן אותי להמשיך והרגיע שיהיה בסדר ובפועל היה הרבה יותר מבסדר. כפרה עליו אין על בעלי בעולם.
אפרופו ילדים, את אמא לשני ילדים קטנים איך מחליטים להתנתק לכמעט ארבעה חודשים?
אחותי מי חשב שאני אשאר שם עד הסוף?? הייתי בטוחה שאני יוצאת ראשונה או שנייה נראה לך שזה צעד שהייתי עושה במודע?? בחיים לא. כשאת שם את אומרת לעצמך עוד קצת תשרדי זה תכף נגמר ולקראת הסוף את כבר במקום של הגעתי עד לפה עכשיו אני חייבת לנצח! כל הזמן שאלתי והתעדכנתי עד כמה שניתן בחדר האח, והיה ברור לי, להפקה ולאייל שהדבר הכי קטן שלא בסדר עם הילדים ואני בחוץ.
יש סיטואציה ספציפית שזכורה לך במיוחד ככזו שבגללה כמעט עלית במדרגות? שיצרה אצלך משבר?
היו הרבה סיטואציות, אבל הייתה אחת חודש וחצי לפני הסוף, לא ממש זוכרת מה היה שם רק שנשברתי ובכיתי את נשמתי. זו הייתה נפילה באמת קשה. לאורך כל השהות היו לי משברים אבל זה היה הרציני שבהם. אני אמא אווזה והילדים מאוד קשורים אלי, אז היה לי קשה יותר אבל חשוב לציין שלא קמתי ועזבתי, היה מערך שלם של משפחה ואנשי מקצוע שעטפו ודאגו.
איך זה השפיע עליך?
הילדים מאוד השפיעו על השהות שלי בבית, זה לא כמו שאתה רווק ואין לך שום מחויבות. אני באה עם חבילה והראש עסוק במה קורה איתם כל הזמן הזה. העובדת הסוציאלית כל הזמן דאגה להכניס לי לראש שאני אמא שלהם לכל החיים ואם אני רוצה לעשות משהו למען הרווחה הכלכלית של הבית או למען עצמי אני צריכה לעשות את זה. השהות בבית היא הטיפול הפסיכולוגי הכי טוב שבנאדם יכול לבקש, את מוצאת את עצמך חוזרת לסיטואציות מגיל 4.
מסקנה אחת על עצמך איתה יצאת מהבית?
קודם כל להיות רק ליד מי שאוהב אותי, אבל המסקנה המשמעותית יותר היא לוותר על האגו. אני בנאדם עם הרבה מאוד אגו שהצלחתי לנטרל בזמן השהות בבית כי לא הייתה לי ברירה יותר מידי, אבל ביום יום שלי הכל אצלי שחור או לבן, אין אצלי אפור. השהות בבית גילתה לי את אותו תחום אפור שאף פעם לא היה חלק מהחיים שלי ואני מקווה לאמץ מעתה והלאה.
היית חוזרת על החוויה הזו שוב?
אם היו אומרים לי שאני נכנסת לארבעה חודשים כמעט, אין סיכוי. כמה שבמסך היה נראה שהכל הפי הפי, היה לי המון קושי שאני לא יכולה להסביר ולא הייתי חוזרת על זה שוב בגלל הקושי במרחק מהילדים. אם את שואלת לגבי החוויה עצמה, כן כי זו חוויה מטורפת וחד פעמית.