ענת מאיר גיסין, מאמנת כושר אישית בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה. מספרת לנו בראיון בלעדי על דרכה מתחילת הקריירה עד היום

פגשנו אותה וגילינו אישה חזקה, נחושה ואסרטיבית שסללה את דרכה בכוחות עצמה...

ענת מאיר מדור אנשים נתניה נט

(צילום: אבי שי)

איך הכל התחיל?

ענת נולדה לעולם הספורט. אמה של ענת היא בוגרת "וינגייט" והייתה מורה לחינוך גופני שנים רבות כך שאין ספק שבבית נושא הספורט תפס חלק ניכר בחייה של ענת.

ענת החלה להתאמן מגיל 10 במגוון ענפי ספורטי ובגיל 17.5 המשיכה את דרכה של אמה ונרשמה גם היא ל"וינגייט" כעתודאית, שם למדה הוראה לחינוך גופני. בצבא שירתה ענת כמדריכת ספורט בווינגייט ובבית הספר הטכני של חיל האויר.

גם בזמנה הפנוי הקדישה את חייה לספורט והייתה עבדה עם אמה בסטודיו. נראה כי את האהבה לספורט היא קיבלה מהבית ובמיוחד מאמה.

את התממשות החלום עבור אמא, או שזה היה החלום שלך?

אין ספק שאת תחום הספורט היא שאבה אל תוך חייה הודות אמא שלה, אך היא דואגת לציין:

"אם אמא לא הייתה לוחצת עלי, אולי הייתי בוחרת בספורט כתחביב ועושה משהו אחר.." 

יכול להיות שלולא אמא של ענת, ענת הייתה היום מישהיא אחרת, אך רצה הגורל והביא אותה להיות מי שהיא היום- אישה חזקה וקרייריסטית שאוהבת את מה שהיא עושה.

 

כושר וספורט עם המדריכה ענת מאיר

(צילום: אבי שי)

פיתוח הקריירה הספורטיבית

ענת לימדה 28 שנים חינוך גופני ברשת "אורט". בין תלמידיה הבולטים היו גיא גודס וקורן אלישע.
הכתבה הראשונה על ענת נכתבה במוסף מעריב "הבנות בחצאית של המורה ענת" לפני 30 שנים. באותה תקופה הקימה גם את קבוצת המעודדות הראשונה בארץ.
במקביל לקריירה שלה היא דאגה להספיק גם לעבוד עם אמה בסטודיו שלה, וכמו כן להספיק להתחתן ולהתגרש. 

בין לבין ענת למדה תקשורת ועיתונות באוניברסיטת בר אילן והייתה אשת יחסי הציבור של מכון ויינגייט כשאורי שפר היה המנכ"ל.
בגיל 38 ענת עברה להרצליה פיתוח "רציתי לשנות אווירה, כיוון, להיות מאמנת אישית וידעתי ששם אוכל לתת שיעורים פרטיים".

את מרגישה שהגעת לשיא הקריירה שלך?

"עוד לא הייתה נקודת שיא..יש עוד הרבה תוכניות ולא פרשתי עדיין.." מספרת לנו ענת.

אודישן פורץ הדרך

לפני 15 שנים, מנהל מחלקת החדשות של ערוץ 1, רפיק חלבי, כיום ראש מועצת דאלית אל כרמל, המליץ לה לעשות אודישן לתוכנית בוקר בערוץ 1- "כושר טוב ישראל". ענת עברה את האודישן ומשם-הכל היסטוריה והפריצה הטלוזיונית החלה.

ענת עשתה תוכנית כושר יומית בערוץ 1:"כושר טוב ישראל" אשר משודרת עד היום בבוקר בערוץ 9 ובטלוויזיה החינוכית. בהמשך עשתה בערוץ 5 תוכנית ספורט "כושר על הבוקר", ובערוץ 10 "בקצב הכושר" שמשודרת עד היום בערוץ החיים הטובים ולאחרונה "בשביל הכושר". החל מחודש מאי ישודרו כל התוכניות בערוץ הבריאות.

ענת היא המפיקה של כל התוכניות, היועצת המקצועית והמנחה. היא הוציאה 2 מגזיני כושר לישראל היום "ישראל בכושר", מגזין כושר לעיתון "לאשה" ומגזינים למקומונים באזור השרון

המאמנת של אריק שרון וההיכרות עם בעלה - ד"ר רענן גיסין

ענת החליטה לעשות יום בריאות לחברי הכנסת. היא הכירה את אברהם בורג שהיה יו"ר הכנסת, פגשה אותו באירוע וסיפרה לו על הרעיון. אברהם בורג הוא חובב ספורט, אהב את הרעיון ועזר לה להרים "יום בריאות" בכנסת. אריק שרון התחיל אז את הקדנציה שלו כראש ממשלה וענת רצתה לאמן אותו ולתת לו תפריט תזונה. היא שאלה איך תוכל לדבר עם אריק שרון ואמרו לה שיש לו יועץ קרוב, שמו ד"ר רענן גיסין.

אריק שרון וענת מאיר

(באדיבות ענת מאיר גיסין)

המליצו לה לדבר איתו ולשכנע אותו בעניין. היא פנתה לרענן שאכן הפגיש אותה עם ראש הממשלה אריק שרון. אריק שרון אמר "בטח אני אתאמן, אני אשנה תזונה"... בפועל הוא לא התאמן ולא שינה את התזונה, אבל "אני נשארתי עם רענן עד עצם היום הזה" אומרת ענת. ד"ר רענן גיסין הוא בעלה השני של ענת. הוא גרוש עם שני ילדים.

לענת אין ילדים. לשאלתי מדוע אין לה ילדים, ענתה: "לא התחברתי לזה, תמיד הייתי מאוד עסוקה ולא התאים לי להביא ילדים". היא ורענן חולקים זוגיות כבר 15 שנים ולפני שנה התחתנו.

איך רענן קיבל את קריירת הספורט שלך?

"רענן ספורטאי בעצמו, הוא צונח, שוחה, רץ וצועד איתי לאורך כל הדרך!.."

מה היום וכמה פעמים בשבוע את מתאמנת?

כיום, מספרת ענת שהיא מלמדת בקאנטרי פולג ובקאנטרי אליצור נתניה ועובדת על תוכנית ספורט בקונספט שונה.
שיטת העבודה שלה היא עבודה קשה, שעורים קשים ומאתגרים, שריפת שומנים, להזיע "לא הזעת, לא עשית שום דבר".

ענת משלבת את הספורט גם בעבודה וגם אחרי העבודה. היא מתאמנת פעמיים-שלוש בשבוע ובעד ספורט מקצועי ומהנה.

ביום שישי ה- 8.5 יתקיים בוינגייט כנס אירובי מקצועי גם לחובבי כושר אירובי. "אני מלמדת שיעור מיוחד בעזרת אביזר חדש שנקרא "ג'ין סטיק" שעובד על חיזוק ועיצוב הגוף בצורה מעולה ויעיל מאוד בשריפת שומנים. יהיו שעורי ספורט, דוכנים ומופעים."

טיפים חשובים לשמירה על המשקל בחג הקרב ובא?

"לנצל את החג לצעדות בוקר, לאכול הכל אך קצת מכל דבר ולא לשכוח שמצה היא כמו שתי פרוסות לחם.."

גלריית התמונות של ענת מאיר גיסין