פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
עמית ויובל אטיאס  יובל ועמית אטיאס - מערך לוגיסטיקה משפחתי עמית ויובל אטיאס

עמית ויובל אטיאס, זוג נגדים מנתניה, הכירו במהלך שירותם הצבאי ומצפים לילד ראשון

עמית ויובל אטיאס 

רס"ר עמית אטיאס, קצין ציוד של אוגדת איו"ש, בן 28 מנתניה נשוי לרס"ל יובל אטיאס, נגדת לוגיסטיקה של בית הספר לכושר קרבי בוינגייט.

עמית ויובל הכירו במהלך שירותם הצבאי דרך קבוצת נגדים משותפת אשר מטרתה היא עזרה הדדית בתחום הלוגיסטי. עמית הציע ליובל נישואים אחרי פחות משנה  וכארבעה חודשים לאחר מכן התחתנו. כיום עמית ויובל מצפים לילד ראשון.
עמית למד בתיכון שרת בנתניה "לא הייתי הילד הכי טוב. בתקופת הלימודים הייתי מרבה להבריז משיעורים בשל קשיי הסתגלות למערכת. למרות זאת, תמיד הייתי חדור מטרה ושאפתי לבגרות מלאה ובסוף זה קרה. אני לא מאמין בלא יכול או אי אפשר. למרות שהייתה חסרה לי בגרות מלאה, השלמתי אותה כשיצאתי מהטירונות. הצבא הפך אותי לאדם אחר, פרחתי."
עמית התגייס לחיל התותחנים ובסופו של דבר הגיע לתפקידו כיום: "התגייסתי לתותחנים, גדוד 411 ואחרי שנה עברתי למפקדת קומנדו בתפקיד לוגיסטי עקב בעיות רפואיות. היו קשיים במעבר לתפקיד כי הייתי רגיל לשטח אך לבסוף הגעתי להחלטה שאעבור ללוגיסטיקה ועד היום אני בתחום הלוגיסטי, אוהב את התפקיד. אני אוהב  את הנגיעה בקצה, יש התעסקות עם המוצבים באיו"ש והדאגה לחטמ"רים. אני אוהב להיות שם בשביל האחר ולתת מענה כשצריך. היכולת להשפיע ולעשות מה שאני יכול לחיילים שלנו מספקת".
על ההיכרות עם אשתו, יובל, הוא מספר: "הכל התחיל כשאזרח עובד צה"ל פתח קבוצה של תמיכה וסיוע לנגדים לצורך עזרה בנושאים לוגיסטיים עבור כל נגדי הלוגיסטיקה. הגבתי בקבוצה והשתדלתי לענות למי שצריך. יובל שאלה שם משהו, היא שירתה בוינגייט ובאתי אליה לבסיס כדי לעזור לה וככה הכול התחיל. בהתחלה היה קשר מקצועי ואז התאהבנו".
השילוב בין חיי הצבא למשפחה לא קל: "כרגע יובל בהריון אז זה קשה כי אני לומד לתואר בתחום תעשיה וניהול דרך הצבא אז אני לא הרבה בבית. אני לפעמים לא יודע לשים סטופ בעבודה כיוון שאני נורא אוהב את מה שאני עושה אבל אשתי תומכת למרות הקושי, היא מבינה אותי בסופו של דבר, שנינו מרוצים מהתפקיד ואוהבים את התחום הלוגיסטי."
רס"ל יובל אטיאס, בת 25, מתאמנת בווינגייט ובעבר הייתה חלק מקבוצת הריצה של צה"ל, קבוצה שפועלת פעם בשבוע בכמה מוקדים ומשתתפים בה גם נגדים וקצינים.
חלק מתפקידה של יובל הוא הענקת מענה לפרט, עיסוק בציוד וכו'.
יובל, המשרתת בקבע כחמש שנים, משתפת בחוויה האישית שלה מהשרות הצבאי: "המסגרת הזו גרמה לי להתבגר מהר יותר, יום אחד הייתי חיילת וביום השני כבר מפקדת. מצאתי את עצמי בסיטואציות שבאזרחות לא בטוח שהיה יוצא לי לפגוש."
עמית ויובל, שניהם מהתחום הלוגיסטי. "שנינו באים מאותו מקצוע, מחיל הלוגיסטיקה" יובל מספרת, "יש לנו שפה משותפת ואנחנו מכירים את אותם אנשים ואת התנהלותה של המערכת הלוגיסטית. גם כשאנחנו מגיעים הביתה, אנחנו מדברים על ענייני עבודה ומצליחים להבין אחד את השנייה. זה ששנינו מגיעים מאותו תחום, מקל על ההתנהלות היומיומית שלנו."
יובל ועמית מוצאים זמן להיות אחד עם השנייה למרות העומס בתפקיד ובנתניה הם אוהבים לבלות יחד בחוף פולג, המקום האהוב עליהם בעיר.