פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית

ליאור פריאל, רכזת חינוך חברתי במקיף ריגלר ולירון שטיין, יועצת בגני ילדים הינם בין מצטייני מחוז ת"א לשנת הלימודים תשפ"א בנתניה 

חינוך ומצויינות - שני מצטיינים מנתניה לשנת הלימודים תשפא

קבלת ההוקרה. ליאור פריאל 

21 אנשי ונשות חינוך מצטיינים ממחוז ת"א התבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים וקיבלו תעודות הוקרה. בין הזוכים גם ליאור פריאל המשמשת רכזת חינוך חברתי במקיף ריגלר בנתניה ולירון שטיין- יועצת בגני הילדים בעיר.
את התעודות העניקו מנהלת מחוז ת"א במשרד והחינוך, חיה שיטאי, סגנה אבי הראל, מפקחת מחוז תל אביב רונית זכאי ומחמ"ד המחוז רבקה הלינגר.
בטקס לקחו חלק נציגי הסתדרות המורים, ראשי ערים, הנהלת מחוז תל אביב, הפיקוח, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים שזכו בתואר הנכסף.

ליאור פריאל, מקיף חמ"ד ריגלר

ליאור, מחנכת כיתת עולים מצרפת, רכזת חינוך חברתי, מדריכה מחוזית לחינוך חברתי, רכזת מעורבות חברתית וחברה בצוות הניהול בבית הספר. זו השנה העשירית שליאור נושאת במגוון רחב של תפקידים. יש לה ראש גדול, היא לוקחת אחריות ובנוסף לתפקידיה מגישה תלמידים עולים לבגרות בהיסטוריה ובלשון. ליאור חדורת שליחות לתפקידיה הרבים, מסורה וערכית.
ליאור יזמה כתיבת מידעון של למעלה מ-15 עמודים היוצא אחת לשבועיים בתפוצה של למעלה מ- 1500 מכותבים. המידעון כולל טיפים פדגוגיים, תקשוב, קשר עם בוגרים ופירוט של עשייה רבה. בנוסף, בכל שבוע היא מעבירה חומרים חינוכיים לצוותי החינוך בבית הספר. היא קשובה לצורכי המורים והמורות, מרכזת את בנות השירות הלאומי ואף יצרה קשר עם בית ספר בגרמניה לפעילות משותפת.

אוכלוסיית התלמידים העולים בבית הספר גדולה. ליאור משמשת להם כ"אמא", כמגשרת וכמתורגמנית בשיחות עם ההורים. את כל תפקידיה עושה ליאור כשהיא אמא ל- 4 ילדים קטנים המבלה למעלה משעתיים בדרכים בכל יום, ולמרות זאת היא מבצעת את כל משימותיה בדייקנות ובמאור פנים.
ליאור ממלאת את כל תפקידיה בנועם הליכות, מציבה כל תלמיד במרכז, מגייסת תלמידים להצלחה, מניעה את צוות המחנכים לפעולה, תורמת מזמנה הפרטי, מכילה ואמפטית לצד עמידה על עקרונות ובלי לוותר על הקניית התשוקה לידע והרצון לפרוץ מסגרות.

לירון שטיין, יועצת גני ילדים בנתניה

לירון היא יועצת גני ילדים בנתניה. מגלה מסירות ומחויבות לתפקידה מעל ומעבר להגדרת התפקיד. היא זמינה בכל עת לכל אירוע ונותנת מענה מושכל, מהיר ומקצועי לכל פנייה בשעת חירום או שגרה. יש לה יכולות גבוהות לעבודת צוות, והיא עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם היועצת המקבילה לה ועם צוות הפיקוח של גני הילדים, ומשמשת חלק מצוות הניהול לכל דבר ועניין. לירון משתתפת בפגישות מטה של האגף ולוקחת חלק בניהול ובקביעת מדיניות עירונית בגיל הרך.
בזמן הקורונה, יזמה לירון מהלכים לשמירה על הקשר עם גננות העיר תוך שהיא שולחת הודעות מחזקות ומעודדות ומוסרת מידע חיוני לגננות. במענה לצורכי העיר המורכבים, פיתחה לירון מודל עבודה צוותי המאפשר עבודה בשותפות מלאה תוך התבוננות על כלל הצרכים העולים מהשטח (גננות, פיקוח ורשות). מודל זה מייצר מענה מקצועי ומדויק לצרכים ולבעלי התפקידים השונים.

קבלת ההוקרה. לירון שטיין 

ללירון יכולת מקצועית ומדויקת לזיהוי מרכיבי אקלים בגנים ולהבניית דרכי פעולה פרואקטיביים בהתאם. מתוך זה היא עוסקת רבות בהטמעת תוכניות לקידום ולטיפוח אקלים מיטבי בגני הילדים, והשנה הוסיפה לטובת העניין, גם הבניית תוכנית חוסן בצוות המוביל.
לירון נעימת הליכות, צנועה ומחויבת. יש לה יחסי אנוש מצוינים והיא משמשת מודל מקצועי לסובבים אותה. היא מפגינה נמרצות, יצירתיות, לקיחת אחריות והובלה הן בחשיבה והן בפעולה.