פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מימין לשמאל: גד פרופר, נאווה רביד ופרופ' צבי ארד פרויקט "אמץ לך אח" נפרד ממנכ"לית לוריאל מימין לשמאל: גד פרופר, נאווה רביד ופרופ' צבי ארד

נאווה רביד, מנכ"לית לוריאל, השתתפה ביום שני שעבר באירוע פרידה שנערך במכללה האקדמית נתניה לכבודה

רביד הובילה ב-13 השנים האחרונות את פרויקט "אמץ לך אח" יחד עם נשיא המכללה, פרופ' צבי ארד. במסגרת הפרוייקט סטודנטים בני העדה האתיופית מקבלים מלגת שכר לימוד מלאה וחונכים במהלך כל התואר ילדים מבית ספר מורשת זבולון בנתניה.

במהלך שנות הפרויקט השתתפו 2,000 ילדים וסטודנטים, שהפרידה שלהם ממנכ"לית לוריאל היוצאת הייתה מרגשת במיוחד.

נשיא המכללה הבטיח לתלמידים ש"נאווה לא נפרדת מכם היום ולא נפרדת מהמכללה, ואני שמח להודיע שהיא מצטרפת לחבר הנאמנים של המכללה ותישאר בקשר הדוק עם הפרויקט".

גד פרופר, יו"ר לוריאל ואסם אמר שסוד הפרויקט הוא ש"הילדים נתרמים ע"י הסטודנטים וזו שרשרת שכולם מרוויחים בה. חינוך זה הדרך שמאפשרת לכל אחד לבחור את דרכו ולהגשים חלומות."

רביד עצמה הוסיפה "בחודש האחרון אני בפסטיבל של מסיבות פרידה, אבל זה האירוע הכי מרגש כי פה נעשה הדבר האמיתי. 1,000 התלמידים שלנו בפרויקט יגדלו ויגיעו לעמדות השפעה - יש לנו מטרה אחת להקים מדינה שתהווה אור לגויים ולחינוך יש חלק מרכזי בזה. תודה שאפשרתם לנו לתת במסגרת כ"כ נעימה."

באירוע הפרידה השתתפו גם גד פרופר יו"ר לוריאל, נשיא המכללה פרופ' צבי ארד, וסגן הנשיא ד"ר דוד אלטמן, חגי ניניו סמנכ"ל לוריאל, ד"ר אביטל לאופר מ"מ ראש עיריית נתניה ואסתי פיינרייך אחראית קשרי החוץ של המכללה.