פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
 תעודה לתיכון טשרנחובסקי טשרניחובסקי: קפיצה במספר התלמידים במצוינות מדעית טכנולוגית תעודה לתיכון טשרנחובסקי

מנכ"לית משרד החינוך העניקה תעודה לתיכון טשרנחובסקי על קפיצה משמעותית במספר הלומדים בתוכנית למצויינות מדעית טכנולוגית

המנהלת הכללית של משרד החינוך, מיכל כהן ומנהל מינהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, עופר רימון, העניקו תעודות הוקרה ל- 11 בתי ספר שהציגו את הקפיצה הגדולה ביותר במספר התלמידים הלומדים כל אחד 5 יח"ל במתמטיקה, 5 יח"ל מדעי הטבע (ביולוגיה,פיסיקה,כימיה) וכן 5 יח"ל מגמה טכנולוגית מוגברת נוספת.

תעודה לתיכון טשרנחובסקי

התעודות הוענקו בבכנס מנהלים ורכזי עתודה מדעית טכנולוגית שנערך במכון ויצמן, ממחוז תל אביב זכו מנהלי התיכונים טשרניחובסקי בנתניה וקלעי בגבעתיים. 

בתיכון טשרניחובסקי בנתניה למדו בשנת 2012 בתוכנית 5 תלמידים בלבד ואילו בשנת 2015 למדו 23 תלמידים בתוכנית המצויינות  שנקראת 5-5-5.
בשנת הלימודים תשע"ו פועלת התכנית למצוינות מדעית טכנולוגית של משרד החינוך ב- 271 בתי ספר בכל רחבי הארץ. מטרתה של התוכנית להגדיל באופן משמעותי את ההיקף והאיכות של הבוגרים המסיימים עם תעודת בגרות מדעית טכנולוגית איכותית. 

התלמידים בעלי הפוטנציאל ללימודי 5-5-5 מאותרים כבר בחטיבות הביניים והם מקבלים תוספת שעות המאיצה, מרחיבה, מעמיקה ומעשירה את לימודיהם בתכנים מדעיים, טכנולוגיים הרבה מעבר ללימודי המתמטיקה הנלמדים בתכנית הלימודים הרגילה.

מנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן: "אני מברכת את בתי הספר הזוכים. הזכייה שלהם היא שיא של עבודה חינוכית שנעשית שעה שעה, יום יום ולאורך כל השנה. בתוך העשייה הם מקדשים את המאמץ, ההתמדה, הנחישות והאמונה בדרך. הודות לאלה מספרם של התלמידים הלומדים מתמ', פיסיקה ומחשבים הולך וגדל. בערים הגדולות ובערי הפריפריה. תלמידים אלה יהוו את העתודה המדעית והטכנולוגית של מדינת ישראל בשנים הבאות. אני מאחלת למנהלים, למורים ולתלמידים המשך הצלחה".