פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
זוכי יוניסטרים כיסוי הגה המזהה סימני הירדמות ומתריע תוך כדי נסיעה זוכי יוניסטרים

הישג לתלמידי נתניה: KEEP UP הוא הסטארט הזוכה במקום הראשון בתחרות "יזם השנה" של עמותת יוניסטרים לשנת 2016

הסטארט אפ הוא פרי יוזמה של תלמידי שנה ב' בתוכנית והוא נבחר ע"י מאות אנשי עסקים ובכירים בתעשיה הישראלית בתחרות יזם השנה שקיימה עמותת יוניסטרים.  

 

חניכי השנה השנייה בתכנית יוניסטרים נתניה, זכו במקום הראשון בקטגוריית המיזם העסקי המצטיין לשנה ב' עם הסטארט אפ שפיתחו KEEP UP - כיסוי הגה המזהה סימני הירדמות ומתריע תוך כדי נסיעה.
החניכים פיתחו עם מעבדת IOT של אינטל, אב טיפוס על בסיס מערכת בקרה וחיישנים של החברה המודדים דופק לב, תנועת עפעפיים ותנועות חדשות של ההגה וזכו במענק של אלפי שקלים להמשך פיתוח המיזם העסקי.
מאות אנשי עסקים ובכירים בתעשייה הישראלית השתתפו בתחרות "יזם השנה" לנוער של עמותת יוניסטרים, אשר במסגרתה שפטו את הסטארט אפים אשר פיתחו בני נוער, חניכי העמותה מכל רחבי הארץ.
התחרות הינה אירוע השיא של העמותה החותם את סופה של שנת הפעילות, כאשר במסגרת האירוע, מאות בני נוער מ- 13 מרכזי הפעילות ברחבי הארץ, הציגו בתערוכה את המיזמים העסקים והחברתיים עליהם עבדו במהלך השנה.

מהי עמותת יוניסטרים?

עמותת יוניסטרים בראשות היזם ואיש העסקים רוני צארום והמנכ"ל בת שבע משה, קמה במטרה לפעול ליצירת שינוי חברתי באמצעות הכשרת בני נוער וצעירים בפריפריה להקמת חברות סטארט אפ והשתלבות במגזר העסקי. זוכת אות הנשיא למתנדב לשנת 2013, ובחירת האו"ם כארגון השני המשפיע ביותר בעולם בקידום חדשנות ורב תרבותיות, הוקמה לפני 15 שנה על ידי היזם ואיש העסקים רוני צארום, בעלים של קרן הון הסיכון דסימה וונצ'רס וחברת הנדל"ן אספן. במסגרת התוכנית משתתפים החניכים בסדנאות מקצועיות בתחומים שונים במנהל עסקים ומקימים ומנהלים חברות סטארט אפ החל משלב הרעיון, דרך גיוס הון עד לייצור, שיווק ומכירות. מלבד המיזמים העסקיים החניכים יוזמים ומנהלים פרויקטים למען הקהילה המקומית. את בני הנוער מלווים מעל 1,000 אנשי עסקים המעבירים לחניכים ידע עסקי ממקור ראשון ומהווים עבורם מודל לחיקוי.

הפרויקט התחיל בנתניה ביוזמתה של ד"ר אביטל לאופר, סגנית ראש העיר, הממונה על החינוך ומאז מספר הקבוצות המשתתפות הולך וגדל מדי שנה ונתניה נחשבת כיום לעיר מובילה בפרויקט, אשר מתקיים בעיר בתמיכה כספית של העיריה. 

בת שבע משה, מנכ"ל עמותת יוניסטרים אמרה: "ההצלחה שחוו חניכי יוניסטרים והחוויה המשמעותית במפגש עם מאות אנשי עסקים בכירים שהגיעו לבחון את הסטארט אפים שפיתחו, היא רק נקודת התנעה לקראת העתיד המזהיר המחכה להם בעתיד. עתיד הילדים של כולנו תלוי בבני הנוער שמשתתפים בתחרות. כל מי שמבין ביזמות ישקיע באותם צעירים, שמראים כי אפשר לגשר על פערי מרכז ופריפריה, ושההצלחה והיזמות לא נמצאים רק בתל אביב, אלא בכל מקום בארץ ובכל שכבות האוכלוסייה והמגזרים השונים".

גילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודיים בעירייה:" מינהל החינוך העירוני מכיר בחשיבות תרגול ההליך היזמי, כחלק מתהליכי למידה משמעותית, ולפיכך מתקצב את תכנית יוניסטרים ומעודד את תלמידי העיר לקחת חלק בתכנית. התלמידים המשתתפים חווים את תהליך היזמות משלב הרעיון ולומדים רבות על יצירתיות, שיתופי פעולה, עבודת צוות והתפקידים והמיומנויות השונים הנדרשים כדי להוציא את הרעיון אל הפועל- כל אלו כלים שימושיים כיום וגם לעתיד. אנו גאים מאד בתלמידי העיר הזוכים: תלמידי שנה ב', בעדי אדרי בקטגוריית הבוגר המשפיע ובקבוצת תלמידי שכבה ז' מחט"ב נתן אלתרמן שזכתה במקום השלישי."