פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הזוכים באליפות שחמט אלוף השחמט: שקד תפארת בן ה-18 הזוכים באליפות שחמט

לתפארת נתניה - שקד תפארת, חבר המועדון השחמט בנתניה הוכתר כאלוף תחרות הבינלאומית ע"ש יצחק שלקמן

בימים הקרובים צפוי שקד לטוס לגיאורגיה על מנת לייצג את ישראל באליפות אירופה ליחידים.

הזוכים באליפות שחמט

אליפות השחמט הבינלאומית ע"ש השחמטאי יצחק שלקמן ז"ל שהתקיימה במועדון השחמט נתניה הגיעה לסיומה עם ניצחון של שקד תפארת שחקן 'מועדון השחמט נתניה'.
שקד, רק בן 18 הוכתר כאלוף דרג א' לאחר שגבר בשקלול הניקוד הסופי על מתחרים מבוגרים ומנוסים ממנו, שקד הקדים בחצי נקודה את רב אמן יעקב זילברמן והאמן דוד קודשביץ שזכו במקום השני והשלישי ובכך קטף את תואר אלוף התחרות. בזכות זכייתו קיבל המתחרה הצעיר פרס כספי נדיב שתרמה משפחתו של יצחק שלקמן ז"ל.
האליפות התקיימה לראשונה במתכונת בינלאומית כאשר התחרות השנה היתה מהתחרויות הגדולות אי פעם בעיר היהלומים כאשר סה"כ השתתפו למעלה מ-40 שחמטאים מישראל ומחו"ל בשני דירוגים שונים.
בתחרות דרג' ב' זכה במקום הראשון דובי ברונפמן עם 6 נקודות. את המקום השני קטף איתן מישורובסקי וחילקו ביחד במקום השלישי ויצ'אסלב יבדייב ורומן בוטביניק.

ממנהלי התחרות נמסר "נתניה מוכיחה שהיא יכולה לספק תחרויות איכותיות לשחקני שחמט ומשמח לראות שחקני שחמט מכל הארץ מגיעים להתחרות כאן בנתניה ומקווה שבשנים הבאות נראה עוד ועוד שחקנים מגיעים" עוד הוסיפו: "אנחנו רוצים להודות למשפחת שלקמן על התרומה הכספית הנדיבה לתחרות ולעמותה לחינוך בלתי פורמאלי על התמיכה בארגון התחרות".