פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תלמידי מגמת העיצוב של אלדד מחווה של תלמידי תיכון בנתניה לבעלי מוגבלויות תלמידי מגמת העיצוב של אלדד

תלמידי מגמת עיצוב המוצר בתיכון אלדד בחרו להגיש כפרוייקט גמר, עיצוב מוצרים המותאמים אישית לבעלי מוגבלויות. ״מדובר בפרוייקט מבורך של עיצוב עם כל הלב והנשמה"

תלמידי מגמת העיצוב של אלדד

צוות תלמידי כיתה י"ב במגמת עיצוב המוצר בבית הספר אלדד, בראשות רכזת המגמה גלית הרפז-יניב, יזמו פרוייקט חברתי במסגרתו תלמידי המגמה יעצבו מוצרים מותאמים אישית לצרכים ספציפיים של בעלי מוגבלויות. מוצרים אלו אמורים לשמש אותם בחיי היום יום ולענות על צרכים פרקטיים.

הפרוייקט החל לאחר עבודה בסדנאות העיצוב בביה"ס וחשיפת התלמידים לתחום עיצוב מוצרים לבעלי מוגבלויות, כאשר בהמשך יצאו התלמידים לביקור בעמותת מילבת בתל-השומר במטרה לאפשר לתלמידים לפגוש אנשים עם נכות או מגבלה, בצד פעילות העמותה לתכנון מוצרים מותאמים אישית ולהכיר את עולם תכנון המוצרים לאנשים בעלי מוגבלויות. 
בשלב נוסף בפרוייקט, הגיעו לבית הספר באמצעות עמותת איל"ן בחדרה שלושה צעירים בעלי נכות אשר סיפרו לתלמידים על חיי היום יום שלהם והיכן הם נתקלים בקשיים.
גלית פישר, מנהלת החטיבה העליונה באלדד ״מדובר בפרוייקט מבורך של עיצוב עם כל הלב והנשמה, למידה משמעותית וחוויתית המשלבת ערכים ותרומה לקהילה. גאה בצוות המגמה בראשותה של גלית הרפז ובתלמידים המדהימים. אני רואה בפרוייקט הזדמנות מעצימה עבורנו כמורים ועבור התלמידים שלנו, להיפגש בצדדים נוספים בחברה הישראלית. אני חייבת לציין את ההתרגשות של התלמידים ושלנו, צוות המורים ומנהלי ביה"ס, בקידום הפרוייקט"