פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
רדיו שטקליס  חדש בנתניה: תחנת רדיו בבית ספר רדיו שטקליס

בעידן שבו התקשורת והמדיה החברתית תופשים מקום נרחב בעולמנו, החליט בית הספר העל יסודי "ילן שטקליס" להוביל את תלמידיו להיכרות מעמיקה עם אחד מכלי התקשורת המסורתיים ולהקים תחנת רדיו בבית הספר- רדיו שטקליס

רדיו שטקליס 

תחנת רדיו שטקליס החלה לפעול בבית ספר שטקליס ובשיתוף מכללת נתניה ואנשי מקצוע בולטים מתחום התקשורת מתוך תפיסה חינוכית, שכל תלמיד יוכל לפתח את כישוריו ולמצות את יכולותיו בתחומי עניין הקרובים לליבו.

תחנת הרדיו מעניקה ללומדים, במה להשמיע בה את קולם, כאשר תכנית הלימודים בתחום לתיאוריה וללימודים מעשיים. התלמידים רוכשים ידע ומושגים חשובים בתחום התקשורת הבין אישית ותקשורת ההמונים, לומדים על אמצעי המדיה השונים והשפעתם על חיי הסובבים, מפתחים מיומנויות חיוניות באוריינות טכנולוגית ודיגיטלית ולומדים כיצד להפוך לצרכני תקשורת מבינים, מנוסים וביקורתיים.
בחלק המעשי של התכנית מקבלים התלמידים כלים מעשיים להפעלת הרדיו, הפקת משדרים, ראיונות, בניית ליין אפ של מוסיקה והפקת פרסומות.
מנהלת בית הספר זיו טוגנדר -אלמוג אמרה "אנו בתחילת הדרך ובקרוב נעלה לאוויר עם שידורים בתוך בית הספר לכלל התלמידים והצוות, אך החזון הוא לשדר לקהילת קריית השרון, לפתוח שידורים אינטרנטיים ולשלב פרסומות לבתי עסק באזור."
גילת סיימון, מנהלת האגף העל יסודי: " אנו מעוניינים לחשוף את תלמידי העיר למגוון רחב של פעילויות, התנסיויות, תחומי תוכן, חוויות למידה משמעותיות ופתיחת תחנת רדיו שטקליס היא אחת הדוגמאות לכך."