פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חנוכת בית ספר קרליבך | צילום: רן אליהו  נחנך בית הספר הממלכתי דתי קרליבך חנוכת בית ספר קרליבך | צילום: רן אליהו

בשבוע האחרון, נערכה בבית הספר הממ"ד קרליבך  חנוכת הבית וגזירת הסרט למבנה החדש של בית הספר. מדובר בבית הספר הממ"ד הראשון שהוקם בשכונת עיר ימים

חנוכת בית ספר קרליבך | צילום: רן אליהו 

טכס חנוכת בית ספר קרליבך נערך השבוע במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר והרב הראשי לנתניה, הרב קלמן בר, שבירכו את התלמידים ואת צוות המורים והמנהלת ואיחלו להם הצלחה בהמשך עשייתם החינוכית. כמו כן נטלו חלק בטכס, חברי מועצה, בכירי העירייה, נציגי משרד החינוך וכן וועד ההורים והורי התלמידים.

בחלק האומנותי - הופיעו תלמידי ביה"ס במחרוזת משיריו של הרב קרליבך, כאשר תלמידי בית הספר המנגן ניגנו בכלי קשת וכן הופיעו בשיריקוד המשלב תנועות ושירה.

ביה"ס קרליבך הינו ביה"ס צומח והוא פועל זו השנה הרביעית. בשלב זה מונה בית הספר כ-180 תלמידים מכיתות א'-ד'.
לדברי בלה פירסט, מנהלת בית הספר, מבנה ביה"ס הוקם תוך מחשבה רבה מרגע התכנון ועד לביצוע והוא מותאם ללמידה ולפדגוגיה החדשנית המופעלת בבית הספר.

פירסט הוסיפה כי ביה"ס נקרא ע"ש הרב שלמה קרליבך אשר במורשתו ראה בכל אחד ובמיוחד בילדים "יהלומים" מיוחדים- כך חרט בית הספר על דגלו להמשיך ולקיים את מורשתו וצוואתו, לראות בכל אחד "יהלום", לא לוותר על אף ילד ולהמשיך וללטש את היהלום שבו והכל מתוך אהב"ה - אמון בכל תלמיד, הכרת הטוב שבכל אחד ואחת, בית חינוך כמשפחה ושמירה על משפחתית וכן הצטיינות בכל תחום, תוך אמונה בהישגיו של כל תלמיד.