פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בית ספר אלדד חדש באלדד: מגמת ימאות ומגמת תיאטרון בית ספר אלדד

בשנת בלימודים הבאה ייפתחו בבית ספר אלדד לימודי תיאטרון וכן לימודי ימאות  שיקנו ללומדים תעודת "סקיפר" 

 

בשנת הלימודים הבאה יפתחו בבית ספר אלדד מגמת ימאות ומגמת תאטרון, שתי המגמות ברמת 5 יחידות לימוד.
לימודי הימאות יחלו בכיתה ז' וימשכו עד כיתה י"ב וכוללים ניווט חופי, מכונאות ימית, הפלגות על גבי כלי שייט שונים ובסופם יזכו התלמידים ברישיון משיט ("סקיפר"). בהמשך תכלול המגמה גם לימודי מדעי הים הכוללים 5 יחידות לימוד בביולוגיה ימית.

מגמת התיאטרון תתחיל בכיתה ז' בחטיבת הביניים ובכיתה י' בחטיבה העליונה.

מגמת התיאטרון תתמקד במרחב הקהילתי ותשלב מימד אומנותי, אסתטי ומעורבות חברתית. מדובר בתיאטרון שיווצר מתוך חיפוש וחקר של חומרים אישיים, חברתיים ואמנותיים, כאשר האירוע האמנותי יתגבש בתהליך אותנטי ורלוונטי למשתתפים ולקהל. כמו כן ייחשפו התלמידים לסוגים שונים של מבע בימתי, לצורות שונות של העברת מסר אמנותי-חברתי באמצעות תנועה מוסיקה, עיצוב ושיח.
במהלך לימודי התיאטרון, ישתתפו התלמידים בבניית טקסים ואירועים, ישתתפו במיצגים, תהלוכות רחוב ויעלו הפקות מקוריות במהלך לימודיהם במגמה.
לדבר מנכ"ל אלדד, אודי פרידריך, המגמה שואפת לפתח מודעות, סקרנות והבנת המדיה התיאטרונית, מתוך רצון לכוון את התלמידים להיות צרכני תרבות ערניים ומעורבים, תוך פיתוח הכישורים האישיים של כל תלמיד ותלמיד ומתן ביטוי אישי וקבוצתי.
גילת סיימון, מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעירייה: "מינהל החינוך עושה כל מאמץ כדי לפתוח מגוון רחב ככל שניתן של מגמות ומסלולים בבתי הספר השונים, מתוך רצון להרחיב את מנעד האפשרויות החינוכיות ולסייע לאוכלוסיית התלמידים למצות את יכולותיהם וכישוריהם ולהעצים את נקודות החוזק שלהם."