פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מצטייני מד"א שושי איגרא נבחרה למתנדבת מצטיינת בהצלת חיים מצטייני מד"א

שושי איגרא מנתניה נבחרה להימנות עם 25 עובדות ומתנדבות במד"א מרחבי הארץ שזכו בתואר ההצטיינות על פעילותן הבלתי נלאית "לכל אורך הדרך במגן דוד אדום הרגשתי סיפוק רב ממה שאני עושה" ציינה איגרא


בטקס המצטיינים השנתי של מד"א שהתקיים אתמול (ראשון) במרכז מד"א בתל אביב, הוענקו 25 תעודות ומגני הוקרה למתנדבים ועובדים מצטיינים במד"א, ביניהם שושי איגרא תושבת נתניה.
שושי איגרא (70) מתנדבת במד"א מרחב שרון משנת 1995. בכל שנות התנדבותה של שושי הקפידה להגיע להתנדב באופן קבוע, הייתה פעילה מאוד, תרמה רבות ולקחה חלק באירועים השונים שהיו במרחב. שושי מקפידה להגיע לפחות פעם בשבוע למשמרת כנהגת אמבולנס היא משמשת דוגמא לכלל המתנדבים והעובדים, וזוכה להערכה רבה בארגון. 

שושי איגרא "לכל אורך הדרך במגן דוד אדום הרגשתי סיפוק רב ממה שאני עושה. כשיילדתי את התינוק הראשון, אינני יודעת מי התרגשה יותר, האימא או אני. מד"א הוא מקום טוב לצעירים ולצעירות, למבוגרים ולמבוגרות, מקום שנותן אפשרות לבטא את יכולותינו ואת רצוננו לעזור לאחרים. בשמי ובשם חברותיי המצטיינות, ברצוני להודות למד"א ולהנהלה על ההכרה בתרומתנו". 

חינוך ומצויינות - שושי איגרא נבחרה למתנדבת מצטיינת בהצלת חיים

מנכ"ל מד"א, אלי בין ״כשאני רואה את הנשים הרבות במגן דוד אדום, שהן גיבורות אמיתיות, אני מסתכל לאחור ורואה את דמותה של אימא שלי, הגיבורה שלי. אימי הייתה קמה כל בוקר מחדש, ומביאה פרנסה הביתה, כדי שלנו, ילדיה, לא יחסר דבר. אני מעריץ את אימי ואת דמותה הנשית. כאן במגן דוד אדום יש הרבה גיבורות. כל אישה במגן דוד אדום התקדמה בזכות עצמה, וכיוון שהיא ראויה.כוחו של מד"א טמון בהון האנושי המרכיב אותו. כמנכ"ל הארגון חשוב לי לומר כי זהו יום חגיגי עבור הנשים המצטיינות, אבל אנחנו בהנהלה רואים את ההצטיינות מידי יום וליל. אני רוצה לנצל את ההזדמנות על מנת להודות לבני המשפחה שלכן שתומכים בכן יום יום, אני מחזק את ידכן ובטוח שתמשיכו בעבודתכן המסורה למען הצלת חיים".