פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
"רדיונת" - רדיו עירוני בהשתתפות ילדים  "רדיונת" רדיו הילדים של נתניה "רדיונת" - רדיו עירוני בהשתתפות ילדים

באקדמיה הצעירה למוסיקה ע''ש יגאל אלון – החל לפעול בימים אלה רדיו עירוני, פרי שיתוף פעולה בין תכנית קרב, אגף החינוך היסודי ומנהלת בית הספר, מיכל גלבר 

"רדיונת" - רדיו עירוני בהשתתפות ילדים 

"רדיונת" רדיו הילדים של נתניה - הינו חדר רדיו עירוני שבו מקליטים נציגי הפרלמנט שידורי פודקאסט (רדיו אינטרנטי) ומעלים אותם לרשת האינטרנט על מנת שכל ילדי העיר (גם המבוגרים שביניהם) יוכלו להאזין להם. הפודקאסטים כוללים רעיונות וראיונות בנושאים החשובים לילדים ומאפשרים שיח חשוב, מעורבות ושותפות של הילדים בחיי העיר.

פרלמנט הילדים בנתניה הוא פרוייקט של אגף החינוך היסודי וחט''צ, תכנית קרב למעורבות בחינוך, בשותפות עם רכזות החינוך החברתי בבתי הספר .
הפרלמנט מפגיש נציגות ילדים מכיתות ה'-ו' מבתי ספר שונים בעיר, מאזורים שונים וממגזרים שונים, להשמיע את קולם.
מטרתו המרכזית של הפרלמנט הוא חינוך נציגיו לדמוקרטיה, יזמות, ומעורבות חברתית. מטרה נוספת היא ייצוג ילדי העיר בנושאים עירוניים וקידום יוזמות עירוניות שמבוססות על צרכי הילדים בעיר.
המנהלת מיכל גלבר: "אני חושבת ששיתוף פעולה מעין זה הינו דוגמא מצוינת ליצירת הזדמנות לילדים של כולנו להיות בקדמת הבמה , להביא את הכישרונות והכישורים שלהם לידי ביטוי, לקדם יוזמות חברתיות באמצעות מרחב הרדיו שהקמנו להם ולמעשה להשמיע את קולם של ילדי נתניה. אני מברכת על שיתוף הפעולה, מודה על ההזדמנות שניתנה לי לקדם את המיזם ביחד עם עיריית נתניה ותכנית קר"ב למעורבות בחינוך ומאחלת לכל העוסקים במלאכה הצלחה רבה."
נורית גבאי, מנהלת אגף היסודיים: "פרלמנט הילדים בנתניה הוא מיזם של מינהל חינוך, האגף לחינוך יסודי וחט''צ, תכנית קרב למעורבות בחינוך, בשותפות עם רכזות החינוך החברתי בבתי הספר מטעם משרד החינוך."
"משתתפי הפרלמנט הצעירים זוכים להתנסות בהובלת יוזמות חברתיות –קהילתיות משלב התכנון ועד ליישום לטובת כלל תלמידי היסודי בעיר. תהליך מעצים ועוצמתי המשלב מיומנויות וכישורים של הובלה, יצירתיות ומנהיגות.