פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סילבי. קיבלה אות הצטינות  סילבי, מצטיינת אגף תכנון בצה"ל סילבי. קיבלה אות הצטינות

סילבי מכפר נטר לא ויתרה על השרות הצבאי ולמרות שקיבלה פטור רפואי החליטה להתנדב. בימים אלו קיבלה אות הצטיינות מראש אגף התכנון בצה"ל

סילבי. קיבלה אות הצטינות 

רב"ט סילבי (19) מכפר נטר משרתת כמש"קית ענף צפון אמריקה בחטיבת קש"ח וקיבלה אות הצטיינות מראש אגף התכנון בשל ביצוע התפקיד בצורה המיטבית הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית.

המדור בו משרתת סילבי משמר ומקדם את שיתוף הפעולה בין צה"ל לצבא ארצות הברית דרך תרגילים, מפגשים וביקורים.

סילבי נולדה בניו יורק, והעבירה את ילדותה בין ארצות הברית לישראל. אביה אמריקאי ואמא צרפתייה, כך שבבית מדברים את שלוש השפות.

"עשינו הלוך חזור בין ישראל למישיגן. היו תקופות של חצי שנה חצי שנה, מכיתה ג׳ עד כיתה ז׳. אחרי שנה שנתיים מתרגלים, כל החיים הייתי ככה אז לא מכירה משהו אחר אבל מבחינת בית הספר היה קשה בהתחלה." אמרה סילבי לנתניה נט.

סילבי קיבלה השראה להגיע לחטיבת קש"ח דרך סימולציות של נציגות באו״ם, בבית הספר, אך הופתעה כשקיבלה פטור מצה"ל לאחר הצו הראשון בגלל אלרגיה לבוטנים. "כשקיבלתי פטור מצה"ל הייתי בהלם, מה אני עושה עכשיו? בחיים לא חשבתי שאלרגיה לבוטנים תביא לי פטור מצה״ל. אז בחרתי להתנדב."

בנובמבר 2018 התגייסה לצה"ל "אני מאוד שמחה בתפקיד. בהתחלה היה קשה כי זה לא כמו בבית הספר, נזרקתי למים העמוקים. אבל בסופו של דבר אני שמחה על השיבוץ. אני לומדת המון דברים, גם לעתיד, שיכולים לעזור לי, ויש מלא אנשים טובים." סילבי הופתעה לשמוע על ההצטיינות: "המשפחה ממש התרגשה וכולם ממש שמחים."