פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תרבות בזום  תכנית זום חדשה לתלמידי בתי הספר בנתניה תרבות בזום 

עשרות פעולות תרבות חדשות לתלמידי בתי הספר בנתניה באמצעות הזום. טובה דולב, ראש מינהל חינוך וחברה בעיריית נתניה "דווקא עכשיו בעולם שמשתנה ומוצף בדימויים, החינוך לאמנות משמעותי מאין כמותו"

תרבות בזום 

מדובר בתכנית דיגיטלית חדשה המותאמת לרוח הזמן, לימי הקורונה ולמבנה הלימודים כפי שאמור להתקיים בשנת הלימודים הנוכחית.
הרפרטואר כולל מופעים ומפגשים מתחומי אמנות שונים: תיאטרון, קולנוע, ספרות, אמנות פלסטית, מחול ומוסיקה וניתן לתלמידים בסבסוד משמעותי של סל תרבות ארצי ועיריית נתניה.
טובה דולב, ראש מינהל חינוך וחברה בעירייה: "דווקא עכשיו בעולם שמשתנה ומוצף בדימויים, החינוך לאמנות משמעותי מאין כמותו. חשוב שתהיה לתלמידים יכולת להתבוננות ביקורתית בדימוי חזותי תוך הפיכתה לכלי חשוב בארגז הכלים שלהם. אנו סבורים כי כך יהפכו ילדי ההווה לבוגרים ביקורתיים וגם לבעלי השכלה תרבותית חרף התקופה המורכבת והמאתגרת הזו. בכוחן של פעולות אלו שעוסקות, רובן ככולן, בסוגיות של התמודדות עם מצבי לחץ, גם לתרום להתמודדות הרגשית שלהם ולבניית חוסנם הנפשי תוך כדי שמירה על הרצף של תחום החינוך לתרבות וזאת באמצעות הצפייה בפעולות והדיונים שלאחריהן ."

חדוה כהן מנהלת אגף תרבות וסל תרבות יישובי: "במקביל ובכפוף לאיסור על כניסת אמנים למוסדות החינוך בעת הקרובה, סל תרבות יישובי נערך עם מאות תכניות מגוונות ומותאמות באמצעות זום גם לתוך בתי הספר ובהתאם לקפסולות הנהוגות. לפעולות אלו נערכו וועדות התוכן, כאשר המחירים של סל תרבות ארצי, הגוף האחראי על התכניות ביישובים, הותאמו למצב, כך שיאפשרו את קיומן."