פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
טל בר מעוז מנהלת אורט גוטמן וקרן כנען לוי מנהלת גן אשבל  מנהלת אורט גוטמן ומנהלת גן אשבל זכו בהצטיינות טל בר מעוז מנהלת אורט גוטמן וקרן כנען לוי מנהלת גן אשבל 

18 אנשי חינוך זכו בהצטיינות על עשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תש"ף. ביניהם טל בר מעוז מנהלת אורט גוטמן וקרן כנען לוי מנהלת גן אשבל 

טל בר מעוז מנהלת אורט גוטמן וקרן כנען לוי מנהלת גן אשבל 

בטקס שנערך אתמול (ראשון) קיבלו 18 אנשי חינוך ממחוז ת"א במשרד החינוך הצטיינות על עשייתם החינוכית בשנת הלימודים תש"ף. המצטיינים קיבלו תעודות הוקרה ממנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי והנהלת המחוז. הטקס נערך במגבלות התו הסגול במשרד החינוך בתל אביב והועבר בשידור ישיר באמצעות הזום ופייסבוק המחוז.

מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי אמרה בטקס "בעשייתכם היומיומית, במיוחד בתקופה זו, אתם מנהיגים את דור המחר אל עבר המצויינות, בדרך שאין להם תחליף, דוגמא אישית. אתם מהווים מודל להזדהות עבור תלמידיכם ועמיתכם. בעשייתכם החינוכית אתם פועלים לאתר את יכולתיהם של תלמידיכם, מחזקים ומעצימים אותם וחותרים למצות מהם את המרב."

טל בר מעוז אורט גוטמן

טל מנהלת את בית הספר זו השנה השמינית. משמשת דוגמה ומופת, יצירתית ומקדמת חדשנות ויוזמות מדעיות. מאז כניסתה לתפקיד, שמה דגש ומקדמת שילוב טכנולוגיות בדרכי ההוראה והלמידה ובתרבות הארגונית בבית הספר. מאצילה סמכויות, ומעצימה את הצוות החינוכי. מזה חמש שנים משמשת כמנטורית לפרחי ניהול בתוכנית "בית ספר מכשיר" של אבני ראשה. בכך משמשת דוגמה למורי בית הספר החונכים והמלווים מורים חדשים בקליטתם במערכת החינוך בדגש על מורים עולים ובני הקהילה האתיופית. על כך זכה בית הספר בפרס הקליטה המיטבית.
תחת ניהולה, היה בית הספר מועמד לפרס חינוך מטעם מחוז תל אביב, זכה בפרס החינוך של רשת אורט ישראל וצוות המורים בחטיבה העליונה קיבל, בשלוש השנים האחרונות, תגמול דיפרנציאלי על הישגיו הלימודיים והערכיים.

חינוך ומצויינות - מנהלת אורט גוטמן ומנהלת גן אשבל זכו בהצטיינות

טל בר מעוז 


טל פועלת במרץ למיצוב ומיתוג שמו של בית הספר ברשת אורט ובעיר נתניה. מאז שהחלה את תפקידה כמנהלת, צומצמה הנשירה של התלמידים. בית הספר מעניק בית חם ואוהב לכל תלמיד בהתאם ל"חליפה" מיוחדת "הנתפרת" עבורו. ב"אורט גוטמן" פעילות ענפה בתחום המעורבות החברתית, כמו למשל: "המסע הערכי", המשלב עבודה חקלאית התנדבותית עם טיול שנתי, ה"מסע הישראלי" וגולת הכותרת: המסע לפולין והכנה לשירות צבאי, מכינות ושנת שירות.
על אלה ועוד מצאה הוועדה את טל בר-מעוז, ראויה לתואר "אשת חינוך מצטיינת" לשנת הלימודים תש"ף

קרן כנען-לוי מנהלת גן "אשבל"

קרן הינה בראש ובראשונה גננת מסורה, יזמית, המפתחת תכניות בגן עם הילדים. בגן של קרן אקלים רגוע ומאפשר, הסביבה הלימודית מזמנת מגוון רחב של פעילויות מעניינות, המאפשרות לילדים למידה תוך כדי התנסות ועניין. בכל שנה משלבת קרן בגנה, ילדים בעלי צרכים ייחודיים שונים תוך מתן מענה לכל ילד על פי צרכיו. קרן מכשירה דורות של סטודנטיות להוראה בגיל הרך. בנוסף לכך, משמשת גם כגננת מובילת מרחב גנים - "מרחב דרך ערך". גננות המרחב נעזרות בקרן רבות, והיא משמשת להן מודל ומופת למנהלת גן.

חינוך ומצויינות - מנהלת אורט גוטמן ומנהלת גן אשבל זכו בהצטיינות

קרן כנען לוי 

קרן פיתחה תוכנית רגשית חברתית עם דגש על חוזקות הילד. בעידודה, הילדים ממציאים המצאות להתמודדות עם סוגיות שונות בחיי היום יום. את התכנית הציגה בכנס יזמות "מייקרים מעצבים למידה". קרן מפתחת את האינדיבידואל הגלום בתוך כל ילדה וילד בגן – בכל שבוע מביא ילד אחר, חפץ מתחום העניין שלו ויחד, עם כל קבוצת הגן, הם חוקרים את התחום הנבחר.
העשייה הייחודית בגן נמשכת כבר שנים רבות ובכל שנה נרשמת בגן התחדשות ופורחות יוזמות חדשות. קרן מתמידה, עקבית, משתפת בעשייתה גם גננות בראשית דרכן ומהווה השראה לגננות העיר נתניה.
על אלה ועוד מצאה הוועדה את קרן כנען לוי, ראויה לתואר "אשת חינוך מצטיינת" לשנת הלימודים תש"ף