פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מיכאלה גרין | צילום עצמי  אות מתנדב למיכאלה גרין ממושב חרות מיכאלה גרין | צילום עצמי 

אות שר החינוך לנוער מתנדב יוענק למיכאלה גרין על תרומה משמעותית בתקופת הקורונה "הפרס שלי מגיע לכל האנשים שמקיפים אותי" ציינה 

מיכאלה גרין | צילום עצמי 

ועדה מיוחדת במשרד החינוך בחרה במיכאלה גרין, תלמידת כיתה י"ב ממושב חרות ותלמידת קריית חינוך דרור לקבל אות לנוער מתנדב לשנת תשפ"א על תרומתה המשמעותית למען הקהילה בתקופת הקורונה. האות יוענק לה על ידי שר החינוך יואב גלנט בטקס שיתקיים בחודש פברואר.

מיכאלה מתנדבת כשבע שנים בפרוייקט "כרובית", הכולל בישול וחלוקת מזון לנזקקים בחגים. עם פרוץ הקורונה מיכאלה ניהלה מתחם עבודה חדש של פרוייקט זה באזור השרון וגייסה מתנדבים, מספרת אריאלה בן ארי מנהלת בית הספר דרור בו לומדת מיכאלה. כמו כן, היא פעילה במושב במיזם "עגלות של שמחה" שכולל חלוקת ספרים, משחקים וקניות עבור תושבי המושב. בנוסף, יוזמת גיבוש והפעלה של טקסים וירטואליים ואירועים כמו הקרנת סרטים ברחוב מגוריה ו'תה בחמש אחר הצהריים' (כל שכן משתתף מסף ביתו) להפגת הבדידות ולהעלאת המורל של תושבי המקום. בנוסף, מיכאלה מתנדבת כחמש שנים בעמותת "כנפיים של קרמבו" לנוער מיוחד, שם היא חברה בצוות ההדרכה המוביל.

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי במשרד החינוך ציינה "השנה נוספה לפרס קטגוריה מיוחדת של "נאמנת קורונה" ומיכאלה נבחרה על התנדבותה הייחודית בצל הקורונה לסייע לקשישים ולנזקקים ולמצוא דרכים לקשר בין האנשים חרף הריחוק החברתי שנכפה על כולנו. מרשים לראות את היקף העשיה התנדבותית והמוטיבציה שלה. היא מהווה דוגמא לנוער ערכי ומחוייב שמוביל שינוי חברתי בישראל".

 "הפרס שלי מגיע לכל האנשים שמקיפים אותי. כל הפעילים ב"קרמבו", כל המבשלים של "כרובית", כל תושבי הרחוב, וכל אדם בארץ שמקדיש חלק מזמנו למען העלאת חיוך על הפנים של מישהו אחר" מסכמת מיכאלה את תחושה עם קבלת הפרס.