פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום עצמי שלוחה חדשה לאולפנית בר אילן צילום עצמי

ראש העיר מרים פיירברג איכר החליטה על הקמת חטיבת ביניים בקרית השרון, כשלוחה של אולפנית בר אילן. החטיבה תפתח בשנת הלימודים תשפ"ג

צילום עצמי 

לדברי פיירברג, ההחלטה על כך התקבלה במטרה להיענות לצורכי החינוך התורניים בקריה ולאפשר הרחבתה של האולפנית, שהדרישה אליה גדלה והולכת מדי שנה. עד שתבנה חטיבת הביניים, יחלו תלמידות החטיבה את לימודיהן, במבנה האקדמית נתניה, בתום סיכום שהתקבל בנושא בין העירייה למכללה

ראש העיר מרים פיירברג "חשוב לי לתת מענה לכל אחד ממגזרי האוכלוסיה בנתניה ובתוך כך – להעצים את החינוך, להגביר את המוטיבציה ואת המצויינות בתחום זה."
ראש האולפנית הרב יוסף שנה: "היום הזה הוא יום בשורה! אולפנית בר אילן בנתניה משמשת כמוסד חינוכי מהטובים בארץ במשך 70 שנות קיומו. מזה מספר שנים מרבית התלמידות מגיעות ממזרח העיר, אין ספק שהמהלך הזה של ראש העיר ייתן מענה מיטבי לצרכי החינוך בעיר. צוות המורים וההנהלה של האולפנית ימשיכו להוביל את חינוך בנות העיר למצויינות תורנית חינוכית ואקדמאית."
אורלי גולן טורס, יו"ר הנהגת ההורים של אולפנית בר אילן בירכה על ההחלטה: "אני מבקשת להודות בשם הורי אולפנית בר אילן לכבוד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר ולכל העוסקים במלאכה ובהם הממונה על החינוך, חבר המועצה עקיבא יצחקי, ראש מינהל החינוך, טובה דולב ולמנהלת אגף העל יסודיים, גילת סיימון על העבודה המאומצת שעשו בנושא, שתביא לשיתופי פעולה חדשים ולהעלאת קרנו של החינוך בנתניה."