פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ארכיון | ראש העיר בהשקת מועדון הגג  פעילות הקיץ לבני נוער נמשכת ארכיון | ראש העיר בהשקת מועדון הגג 

רשת מועדוני הנוער הפועלים במסגרת קידום נוער של מינהל החינוך - ממשיך את פעילויות הקיץ. טובה דולב, ראש מינהל חינוך: "שמנו דגש על קידום הפעילויות במועדוני הנוער

ארכיון | ראש העיר בהשקת מועדון הגג 

רשת מועדוני הקיץ בנתניה כוללת ארבעה מועדוני נוער ברחבי העיר בהם מבקרים עשרות בני נוער לאורך כל השנה.
מועדוני הנוער, בהובלת אבי אדרי, הכוללים צוות של עובדי הרשות, חיילות ומתנדבים - פתוחים לאורך כל השבוע. בין חברי הצוות ניתן למצוא גם דוברי רוסית, אמהרית וצרפתית דבר שמסייע בהתקשורת ובחיבור של הקהלים השונים.

בימי הקיץ, נפגשים חברי הצוות ובני הנוער גם מחוץ למועדון באתרים בהם בני נוער מבלים, כאשר שעות הפעילות ארוכות יותר ונמשכות עד אחרי חצות.
הפעילות כוללת טיולים, ביקורים בלונה פארק, לימוד נגינה, תרומה לקהילה, סדנאות שונות וכן אוזן קשבת לשיחה על נושאים אישיים וחינוכיים.
כמו כן ארחו מועדוני הנוער גם צוותים של חוות השומר מחד ויוצאי שייטת מאידך, כחלק מפעילות לעידוד השירות הצבאי.אחת מגולות הכותרת של הפעילות הקיץ היא לימוד שחייה לבני נוער מרחבי העיר, במסגרתה, נרתם למשימה מועדון השחייה "עולם המים", בשיתוף פעולה עם אגף הספורט העירוני ותרם ימי לימוד. בכך התאפשר לעשרות בני נוער לשפר את מיומנויות השחייה שלהם.
בנוסף מתקיימות פעילויות ספורט עם זיו נעורים וליגת קטרגל, בשיתוף אגף הנוער והצעירים במינהל החינוך.
טובה דולב, ראש מינהל חינוך: "שמנו דגש על קידום הפעילויות במועדוני הנוער, במטרה לאפשר לבני הנוער אלטרנטיבות איכותיות לשעות הפנאי, אם זה בעזרת אגף הנוער ואם זה עם צוותי המועדונים המסורים של אגף קידום נוער."
איתן בר לב, מנהל אגף קידום נוער וביקור סדיר במינהל החינוך: "הצלחנו גם לגייס הורים לסדנאות ולקבוצות חשיבה ושיח ובתוך כך להרחיב את המענים שנותנים המועדונים לכלל המשפחה. בהזדמנות זו, אני מבקש להודות לכל השותפים וביניהם התוכנית הלאומית 360, עיר ללא אלימות, אגף הקליטה ומשרד החינוך, על תרומתם להצלחת הפעילויות."