פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תלמידי הדסה נעורים  נשיא המדינה העביר שיעור אזרחות לתלמידי הדסה נעורים תלמידי הדסה נעורים 

תלמידי כפר הנוער הדסה נעורים שמשתתפים בתכנית לדיפלומטיה ושליחות ביקרו בבית הנשיא 

תלמידי הדסה נעורים 

נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח השבוע בבית הנשיא, את המפגש הראשון של משתתפי התכנית לדיפלומטיה ולשליחות של הסוכנות היהודית, אשר תופעל לראשונה בקרב תלמידי כפרי נוער "הדסה נעורים" ו"קרית יערים".
במהלך המפגש לימד הנשיא את בני הנוער את יסודות הדיפלומטיה ושוחח עמם על מוסד הנשיאות ולוח הזמנים של נשיא המדינה.
"החוויה בבית הנשיא הייתה מרתקת". מספרת התלמידה שני קיסליצין (ט-1) מכפר הנוער הדסה נעורים, "הבנתי את החשיבות של התחום הזה ואני סקרנית ומלאת מוטיבציה להתחיל ללמוד אותו, ומקווה שבעתיד אוכל לייצג ישראל".

התכנית לדיפלומטיה ושליחות הינה תכנית העשרה הנלמדת אחר הצהריים במסגרת הפנימיה ומשתלבת עם תכנית הלימודים בהיסטוריה ובאזרחות בבית הספר.
במסגרת התכנית, לומדים הדיפלומטים הצעירים על יהדות התפוצות, עמידה בפני קהל, מנהיגות, העשרה באנגלית ודיבייטינג, ורוכשים כלים שיסייעו להם להשתלב בעתיד בעמדות בעלות השפעה בישראל ובתפקידים ייצוגיים של ישראל בחו״ל.

דנה זקס, מנהלת יחידת הפעילות בישראל של הסוכנות היהודית: "התכנית נועדה להעניק לתלמידים את הכלים הדרושים להצלחה בעולם משתנה, המגולמים בעולם הדיפלומטיה והשליחות - יכולת ביטוי מול קהל, התנסות בשפה האנגלית וגיבוש זהות אישית וישראלית״.

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך: "התלמידים זוכים ללמוד תחום אקטואלי שיש בו שליחות וחשיבות לאומית, לצד כלים רלוונטיים לחייהם ולהתנהלות היומיומית שלהם. אני מברכת על שיתוף הפעולה עם הסוכנות היהודית, שיש לה תרומה היסטורית לחברה ולמדינה".